Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@patrick2 De MacBook 💻Air Apple 13 CTO M1-chip met 8-core CPU en 16-core Neural Engine 8 GB centraal geheugen 2 TB SSD-opslag .
12 weken wachten . Kan vroeger ook.Rustig afwachten .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@patrick2 Patje zonder u was het mij nooit gelukt 🍀 . Daarvoor nog eens heel erg bedankt 🙏. Weet dat je het met hart 💖 en ziel graag hebt gedaan maar wil het toch nog eens herhalen. Merci.
fijne avond
tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @Cdt24801 @patrick2 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Cdt24801 ik begrijp je heel goed Stef .😉Ga je goed 👍.
@Josette van zelfde laken een broek helemaal geen oog dicht gedaan . Heb me Daan maar wat bezig gehouden ,wat moet je anders zitten doen . Duimen draaien kan ik niet 😂🤣.
Hier zwaar bewolkt er zal weer wat regen vallen jeetje ging juist mijn koer opschuren al dat groen . Zal dus moeten wachten .
Iedereen een aangename dag
tinneke2/Wat je in je hart bewaart raak je nooit meer kwijt .
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Midden van de week al, even de ramen open.
Janneke maan heeft zijn werk weer gedaan, van slapen kwam er niet veel terrecht.
Fijne dag.