annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Dan heb je geluk gehad hier ferme mist 🌫 en mijn wagen was bevroren . Zag echt wit en het is al ne wikte wagen 😂,bedoel dan ook de ruiten . Dat beloofd weer vannacht terug want ,hier weer bar koud . En ben ook wat ziekjes . Verkouden 🤧. Dus blijf ik binnen nu extra voorzichtig . Ga dus vroeg mijn bed in . Fijne avond verder groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

De soep pruttelt!

Tinneke succes met je nieuwe aankoop.

Amai die kosten geld. 🙄 Voor ons niets van Apple in huis.

Fijne zondag allemaal.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801en alle medelezers en binnenkomers 

Goegemorgen ,

@Josette koop dan ook nooit veel heb er dan ook lang voor gespaard. En kan alleen maar mat Apple werken ,en altijd tevreden over geweest . 
Bedankt Josette zat wel al een jaar zonder en mis het wel een MacBook 💻 

Straks eens lekker gaan eten ze mag eens voetjes onder tafel schuiven moet eens niet koken .mijn dag kan niet meer stuk . 
En zeker nu niet want zonnetje schijnt na een woelige nacht met regen en zure wind 💨 bah . Grote takken in de tuin opgeraapt en heel veel amai . Was erg .☺️

fijne zondag iedereen 

doei 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemiddag allemaal. 

@Josette lekker verse soep dus lat het smaken 😛 

@Tinneke2 en @Cdt24801 die MacBooks zijn eigenlijk complexe apparaten die je best niet uitklaar haalt en ook best niet zelf maakt. Als ze zeggen kapot is het ook echt kapot dan kan je het beste een nieuwe kopen. 

Apple raad trouwens ook niet aan , zoals in windows , de onderdelen te vervangen en waar ga je die kopen? In elke pc winkel zijn windows onderdelen te koop maar voor Mac zijn er geen onderdelen of toch erg weinig als ze al te vinden zijn. 

Voor mij deze avond terug werken dus het weekend is al gedaan. Maar geen probleem zoals men weet. 

Voor iedereen nog een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Daarom hem ook in de winkel afgegeven mijn oude MacBook 💻 kon er toch niets meer mee aanvangen . 
fijne namiddag verder 

en werk ze deze nacht .☺️😉

groetjes tinneke2 

En nog eens bedankt 🙏 

Leden met de meeste pluimen