Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
Goedemiddag allemaal.
Het was idd koud deze ochtend toen ik vertrok maar dikke jas aan en dan voel ik het minder.
Voor de rest niet veel te vermelden enkel werken vandaag en dat morgen de laatste is dus daarna is het weekend.
Voor alle nog een fijne dag verder.
@patrick2 Het is inderdaad echt koud , we moeten er echt weer aan gewoon worden . Brr .
De operatie is goed verlopen net telefoontje gekregen . Maar er mag maar één persoon haar bezoeken . Zal nog een tijdje duren eer ik haar terug zie . Mis haar nu al heel erg . Dat is al een goed teken had heel veel honger en dorst.
wens jullie een fijne avond groetjes tinneke2
Goedemiddag allemaal.
@Josette weer een fris en fruitige nieuwe babbelhoek ! Wist wel dat het goed ging komen.
Vandaag weer dinsdag mijn week zit weer op de helft gaat snel ( komt omdat ik op zondag begin ).
Dus dat wil zeggen dat het bijna weekend is voor mij.
Niks speciaals vandaag dus aan iedereen dan ook een fijne dag verder.
Beste wensen iedereen.
Ps: Ja ik ben hier nog . (Ik volg het nog , maar actief hier zal minder zijn , er zijn genoeg mensen die kunnen helpen hier)
( waarom zou ik dan moeite doen? ) . (Dus als Orange klant volg ik het wel).
Jullie lezen me hier nog genoeg , maar zal zijn als ik zelf iets ontdek ofzo.
Ps : Gelieve mij niet meer te benoemen in jullie berichten , als je mij nodig hebt lees ik het wel.
Groeten,
bigM