Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Jeetje er zijn alle soorten mensen op de wereld.
@Tinneke2 laat ze links liggen en doe net of het vuiligheid is.
Voor jullie allemaal een fijne dag.
@patrick2 Ben net thuis lekker oven schotel gemaakt . Alles volledig opgepeuzeld ze vonden mijn kookkunst dus heel lekker 🤤. Met mijn zusje naar de winkel geweest een trui voor haar gekocht en paar leuke wandelschoenen 🥾. Zo kunnen we samen eens wandelen .
Blij om een glimlach op hun gezicht te zien van iedereen . De woefkes hadden weer veel plezier en kwamen zeer goed overeen . Lagen samen te slapen naast elkaar na de wandeling . Zo lief om te zien.
Het geeft me goed gedaan maar hou me nog wel rustig .
Fijne avond en je laatste avond werk ze.
groetjes tinneke2/
wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette @Ga zeker uw raad op volgen want heb er genoeg van en ze zal niet moeten zeggen dat mijne woef 🐕 blaft want ze zal hem niet horen . Gemeen mens is het zelfs geen medeleven toont ze .
zo fris gewassen en mijn woefke al paraat oortjes verzorgd en oogjes en hij kan mee ,goed ingeduffeld in een dekentje.
En naar moeke en vake ,.en mijn broertje. Ze houden van hondjes en Noa mijn broer zijn hond zal ons gemist hebben .
zo positief denken ga ik doen en me niets meer aantrekken .
Dus lieve vrienden wens jullie een hele fijne dag verder
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
154 | |
79 | |
70 | |
23 | |
11 |