annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja @patrick2 , gij gaat die dikke jas wel nodig hebben hé, zo vel over been dat gij zijt 😁

Ik ben redelijk goed geïsoleerd, maar dat wil niet zeggen dat ik koude plezant vind. Neen, maar te warm is al even onaangenaam.

Maar dat wisten jullie al hé 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ben wat laat om te antwoorden komt omdat mijn zusje al naar huis mocht vandaag . Dus ben ik vlug een boeketje bloemen gaan brengen samen met mijn moeke . Want ze moest al uit de kliniek omdat er te veel opnames waren wegens Corona. Nu veel oefeningen doen met haar arm want klieren zijn ook weggenomen om geen dikke arm te krijgen volgende donderdag weet ze wat de resultaten zullen zijn van haar **bleep**gezwel en welke chemotherapie en bestraling ze zal krijgen . Ze had aan haar een oog een bloeduitstorting. Nu moet ze veel rusten . De operatie is geslaagd . Verder is het dus weer afwachten …

wens je een hele fijne avond ook voor de rest van de babbelhoek . Kerst allemaal opgeborgen bij mijn ouders en alles weer netjes gepoetst. Was en plas gedaan . Nu relaxen en de woef aandacht geven . 
doei 👋 groetjes tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @MustafaY @Anonymous @david41 @Hippie1727 @RobinCP @Fabienne1 en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen,

Josette ach zo ja het is overal stilletjes heb ook een gekeken . Bedankt komt wel goed dat hopen we althans want we hebben nog niet veel te horen gekregen.

vandaag is het minder koud, mijn regenton begint behoorlijk gevuld te geraken , er kan wel nog veel bij goed voor de zomer voor de planten . Bespaar ik toch al heel wat water 💦 🤪

Die donkere dagen ,dat het maar vlug weer wat ludiche in ons huisjes komt , hou ik toch meer van , een mens wordt er een beetje 🤏 teneergeslagen van . In de donker en met lichten is alles toch anders in huis pff .

De beestjes kunnen tegen alles warmte en koude verdorie 🤬 blijft maar duren . Zou zo graag eens op bezoek gaan bij mijn tantes in klooster. Heb ze al twee jaar moeten missen . Voor hun veiligheid kan ik er niet heen.😥

Patje niet al te veel kou gehad . Neen zeker met je dikke jas aan . Straks wat rusten en dan zeker weekend vrijdag in gaan ?? 
fijne dag verder werk ze nog !

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Midden van de week, maak er een fijne dag van.

Droog en een jasje frisser.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle medelezers en binnenkomers, 

Goedemorgen,

@Josette Het is hier inderdaad weinig te beleven de laatste tijd , heel jammer als je zo je best doet om zo een mooie babbelhoekje te maken . Maar het is hier komen en gaan . Zo zit het leven in elkaar ! En soms hebben mensen weinig of niets te vertellen. Maar volgen je wel dat is toch ook 🔝

Vanmorgen is mijn zusje binnengegaan om de start voor haar operatie vol goede moed . De strijd kan beginnen. Het wordt hard gevecht . Met vallen en opstaan. Zo zie je maar alles is niet rozengeur en maneschijn. 
Ook de winter ❄️ keert terug met ijzel en stormtijd in de namiddag. Dikke kledij mogen we terug aandoen . Een gevaarlijk weertje voor nog meer ongevallen . Dus wees allen op je goede en pas je rijstijl aan . 
lieve vrienden een fijne dag hou het veilig ook wat de pandemie 😷 betreft want de klinieken  :het stijgt weer volle bak , verpleging en dokters worden heel moe en vallen zelf uit en wat dan…

fijne d g allemaal 

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen