annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2Breng een beetje naar hier 🤣krijg verschrikkelijk honger van al dat werk en van de zon 🌞 want hier schijnt ze nog volle bak . 
fijne avond 

ik stop er mee voor vandaag  .De siliconen is aan het drogen . 
Lekker opgefrist 🧽 en nu relaxen 😎 

Doei 

EE3C8372-776C-40A4-9CB5-22B6988AFF79.jpeg

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Geniet er van 😉

 

Groeten,

bigM

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

binnenkomers een goedemorgen de laatste werkdag van deze week.

Pffffffffffffff, het word warmer en warmer voor niemand goed!

@patrick2  euh niet slim een goede auto hebben en dan omzetten naar

een die meer kilometers heeft dan je eigen wagen? De deze  deed dat nooit! Nu weet je wat je hebt.

Met die 2 anderen niet.

Zo iedereen nog een warme dag hou het koel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous 

Ook aan de andere een goedemorgen die hier eens komen kijken. 

Heb gisteren een bod gehad voor de auto maar het gaat niet door ik ben er niet akkoord mee. Dus we gaan gewoon weer een jaartje rijden of twee jaartjes. 

@Josette of dat er nu veel of weinig app staat aan KM maakt niks meer uit tegenwoordig , wel beetje merk bekijkend , maar in het algemeen niks meer. 

Bekijk ook @Josette dat ik hem bij mijn eigen garage houder koop de Davo en daar koop ik al heel mijn BMW. Dus dat vertrouw ik wel ook als er meer KM opstaan. 

@Tinneke2  die namen zijn spontaan gekozen en niet van hoe zullen we ze noemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Toen ik mijn hond kocht en hem zag wist ik ook meteen hoe ik hem zou noemen ,hij werd elke keer in een hoekje geduwd door de andere kleine hondjes .

De verkoopster 👩‍💼 zei neem deze niet ,je moet er een nemen dat naar je toe komt .hij werd echt verstoten . En was zo triestig . Mijn besluit stond vast dit hondje 🐕 neem ik mee .

Geen dag spijt en zou voor geen goud willen ruilen .

klinkt melig misschien 🤔 maar kreeg de naam Gismo op paspoort .is een rashondje. Weinig 🤏 voor betaald want ze dacht dat er iets aan mankeerde .

Word binnenkort op 16 juni 14 jaar ,dus heel gezond .😉

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen