Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
Voor jou ook @Anonymous .
Mijn weekend duurt wel iets langer aangezien ik al een week thuis ben voor verlof en de komende week ook nog extraaaaaaaaaaaa lang weekend , nog een week verlof 🙂
@patrick2 Fijn weekend en geniet van de gezelligheid met je vrienden .
Amuseer je maar eens goed zal je zeker deugd doen het weerziens .
Hoop dat bij jullie wat beter weer is maar niettemin onder de parasol ☂️ of overdekking en het samen zijn denk 🤔 je niet eens aan het weer . 🤩😅
En laat het jullie smaken en santé
fijn weekend !
groetjes tinneke2
Goedemorgen @Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous
Aan alle andere ook een goedemorgen die hier binnen komen.
@Tinneke2 we gaan ons wel amuseren dat komt goed. Eten besteld voor deze avond lekker Grieks eten.
@Josette & @Tinneke2 hier is het bewolkt dichter kan niet denk ik. Of de zon gaat uitkomen denk ik niet maar zullen zien.
Voor de rest iedereen een fijne dag en geniet ervan.
@patrick2 Denk dat je geluk 🍀 zal hebben zonnetje komt hier af en toe al piepen 🐣.
tegen de je vrienden komen zal het wel goed komen .
Grieks eten Jamie lekker 😋 .
Al vakantie gevoel maar in België 🇧🇪 Kan niet anders met een prachtige tuin 🪴 .
Dik in orde 👍🙏
Hier is niks zon maar goed het is niet koud. Net zelfs al een beetje regen gevallen.
Onze vrienden gaan zo wel komen dat komt in orde.
Ja lekker Grieks is eens wat anders dan spaghetti maken of een pizza dus heb er zin in.