annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Anonymous
Niet van toepassing

bedankt @patrick2  het is al achter de rug. Het is allemaal heel vlot gegaan in het vaccinatiecentrum.

Geniet nog van je verlof en succes donderdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

bedankt komt in orde. Genieten zal het zeker zijn want zit lekker buiten met de MacBook en een cola erbij genieten van de zon. Heerlijk onder het afdak. Het is al erg warm hier in Limburg want ging even naar de stad mijn bril pootjes vast laten zetten , die waren los gekomen door het vele dragen , maar het was toch even zweten dus blij dat k terug ben in de tuin. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Goeiemorgen allen

Vandaag nog eens tijd om hier iets te posten. Ik ben een dagje vrij.
Om 11u zal ik mijn Covid-vaccin krijgen. Wel spannend. Ik hoop dat ik niet teveel bijwerkingen zal hebben.
Gelukkig is het maar 1 prik, want ik krijg het "Janssen" Vaccin.
De cijfers zijn goed aan het zakken, ik hoop dat we vlug terug naar het normale leven kunnen en dat we die Corona ellende achter ons kunnen laten. Ik zit boordevol plannen nog dit jaar en ik hoop dat ik ze dit jaar nog allemaal kan doen.

Voor de rest vandaag niet echt speciaals, hangt er natuurlijk vanaf straks of ik bijwerkingen zal hebben of niet. Eerlijk gezegd zie ik er beetje tegenop, maar het moet gebeuren hé.

Wens jullie allemaal nog een fijne dag.

Joery

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous 

Dag Joery 

mijn broer geeft ook het Janssen vaccin 💉 gekregen . En had geen bijwerkingen voelde zich heel goed 👍 dit tussen de werkuren mocht hij even gaan . Is blijven werken . 
Ook de volgende dag voelde hij zich tip top . 
Die dag aangenaam weer niet zoals vandaag . Probeer wel uit de zon te blijven dat is de raad die ik je kan geven . Toch vandaag 

En de rest komt vanzelf maar blijf zeker nog een 3 weken voorzichtig dat de spuit 💉 zijn werking kan doen . 
En dan nog wees voorzichtig .

Komt goed 👍 

Allerbeste met je plannen !

By safe 

fijne groetjes en vakantie wanneer je die neemt .

tinneke2 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Wij krijgen daar klein verlet voor op het werk, maar ik had sowieso vandaag een snipperdag. Dat kwam dus heel goed uit. 

Ik ga voor de rest van de dag wat binnen blijven. Het is wat te warm in de zon. Al de gordijnen hier toe, dan blijft het hier wat koel.

Fijne dag nog verder voor u

Joery

Leden met de meeste pluimen