annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 en allen die komen piepen,

goede morgen allemaal,

vandaag de heetste dag word zweten en puffen 😮💨 zelfs dat is voor mij er over .

@Josette niet alleen stof ook muggen en motten en heel veel witte pluizen . Moet er constant van niezen 🤧en tranen 😭.

Met mijn hooikoorts niet te doen .

Bij ons schaffen ze mondmasker plicht vanaf 16 juni af . Blijf het dragen want heb nog niet eens mijn tweede prik . En de meeste bij  ons ook al niet . Jeetje waar zijn ze mee bezig . veiligheid boven alles vind ik . 

De vogeltjes fluiten er op los en groeien heel goed de jonkies . Fijne dag 👋 

 

Josette
Wijze
Wijze

Morgen Tinneke 34 graden in de schaduw. Zei de weerman net. 

Dus vandaag nog waaaah normaal zeggen ze dan. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Niet meer normaal de zweetdruppels liepen van mij af Texas te .Heb mijn twee tuinhuisjes opgekuist al dat gepluis . Moest wel want al het regent plakt dat overal . Alles-in-één gedaan .Oef .

Dat doe ik nooit meer . Zag zwart van het vuil .Bah . Gedoucht en zweet weer jeetje .

Nu lekker eten bij zusje .

fijne avond .🤧🥰

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Anonymous @Cdt24801 een goedemorgen. 

Voor diegene die hier komt kijken ook een goedemorgen. 

@Anonymous  ik moet donderdag ook gaan dus zal zien wat het geeft en ja ziek is ziek hé . Veel beterschap en dat je snel terug de oude bent !! 

@Josette  het is gewoon weer heet hier in dit land is het alles of niks hé. Ik zit nu al buiten want het is nu al warm. 

Seffens mijn pakje ophalen en dan heb niks meer voor vandaag te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Goeiemorgen @Josette en al de anderen. Heel slechte nacht achter de rug. Koorts, spierpijn. Ik ben gaan slapen met 38 graden koorts, midden in de nacht een Dafalgan genomen. Dat hielp wel. Ben nog niet lang wakker en voel me echt belabberd. Ik meet 10 min geleden mijn temperatuur en het is net 40 graden, en alles doet pijn in mijn lichaam. Subiet toch mijn werk verwittigen dat ik niet kom.

Hopelijk zal het hier snel terug beteren.

Fijne dag nog.

Joery

 

Leden met de meeste pluimen