annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Vind ik ook en niet laten liggen in de droog geeft geen enkele niet en zijn dan niet meer vers . .  
groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

@Tinneke2  zo denk ik er ook over, mosselen onmiddellijk eten! 


Ik heb nog een betere oplossing: ik eet gewoon nooit mosselen, ik lust die dingen niet 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik eet ze ook nooit, toen ik niet allergisch was eraan, at ik ze ook niet graag.

Waaah jij leeft nog. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Al die levende snot, ik moet dat niet ... mosselen, slakken, oesters .... bah, niks voor mij.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 slakken 🐌 en oesters eet ik ook niet 🦪 vind ik ook vies . Maar mosselen worden klaar gemaakt dat is een heel andere bereiding . Dat lust ik wel . Als ze maar goed klaargemaakt zijn en ook niet alle bereidingswijze  hangt er van af hoe . Eenvoudig is voor mij al goed . Fijne dag 👋 

Leden met de meeste pluimen