annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Ze zouden hem beter ontslaan ,wat een profiteur is me da jeetje 🙄.Die wist heel goed dat je verlof voorbij was . 

Uwe baas ziet dat precies niet goed 👎 Heb echt 😕 met jou te doen .leuk is anders een ander kan opdraven voor meneer . Bah walg van zo’n mensen . 
Hou je sterk 💪 Patje en laat de moed niet zakken . 
Praat maar eens goed over meneer zijn doen kan toch niet zo verder . Toch fijne dag 👋 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  Och ik zeg er niks van en trouwens hij is al twee weken thuis zolang als ik al in verlof ben. Hij kloot iedereen die naast mij staan. En dan bedoel ik de ploegbaas en de persoon die ik ook af en toe eens vervang van de administratie. 

Maar wat kan je doen zolang er een briefje is van de dokter of zo is het wettelijk hé. 

En ik laat de moed zakken bij wijze van spreken hoor want ik ben blij dat ik weer naar het kan gaan. Twee weken is mooi geweest aan verlof en zeker met het mooie weer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Och misschien 🤔 beter zo hij zal wel eens tegen de lamp 💡 lopen 🚶‍♀️. Wie weet ?? 
k’weet dat je graag aan het werk bent en wat kan een mens nog meer hebben met het mooie Belgisch weertje .

Dat kunnen ze u al niet meer afnemen 😉
Doei 👋 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb gisteren dan ook maar die 5 GB extra geactiveerd. Ik heb die niet echt nodig en wilde ze best weggeven, maar er heeft niemand gereageerd die familie wilde worden, tja, dan kan ik ze ook niet weggeven hé .. het was de laatste dag dat het kon, dus maar gedaan ...

En wat blijkt, ik heb er ook geen 5 maar wel 10 gekregen ... Volgende maand dus gewoon 20 GB om op te doen ... Waar ik door de band zelden meer dan anderhalve à twee GB verbruik op een maand ...

Klein detail: ik heb ook een Surf Extra Card zodat mijn dotatie aan GB gedeeld wordt tussen de beide toestellen. Die kado van 5 (die er dus 10 zijn) is niet geldig op de surf extra card !! Daar kan ik enkel de normale 10 GB van mijn abo mee verbruiken. Die extra GB zijn immers een kado in Orange Thank You. En als ik op die foon waar die S E C inzit de "My Orange" app opendoe staat daar bij Orange Thank you: je bent niet ingeschreven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

@Cdt24801  ja kortste of langste heb er niks van gewaar geworden. 🤗

Stonehenge ken het wel maar waarom?

Pfffffffffffffffffffffff gelukkig frisser die warmte doet echt géén goed ook

niet aan de zona!

@patrick2  werk ze en doe rustig aan.

@Anonymous  veel goede moed voor donderdag.

Dat je er niet teveel last van hebben gaat.

 

Verder iedereen een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen