Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41
en alle anderen die komen lezen een goedemorgen.
Hier in Bree bijna niets gevallen een paar donders en dat was het.
Als je de beelden in de krant ziet of op TVL amai.
Nu heerlijk alle ramen open, de vogeltjes fluiten weer.
Patrick, goed zo op naar de prik. Douglas de 9 de zijn 2de prik.
Stefaan pffffffffffffff wat een miserie weeral bij veel mensen.
Tinneke bij onweders NOOIT géén douche nemen!
Geniet van de zaterdag. Gelukkig iets frisser op dit moment.
Goedemorgen @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Tinneke2
Ook aan alle andere die hier komen zien ook een goedemorgen.
@Tinneke2 mijn verlof is inderdaad begonnen twee hele weken verlof. Een paar wisten niet wat er ging gebeuren aangezien ik nooit zolang op verlof ben gegaan. Normaal een paar dagen tot maximum een week verlof.
@Josette ja de prikjes ga ik wel halen. Heb gisteren ook al door gegeven op het werk dat de kans er is dat ik verlof neem voor de tweede prik. Weet het uur al wel dat ik moet gaan maar zal nog zien.
Nu genieten dat ga ik doen en een koffie drinken want dat hoort ook als je net opgestaan bent.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY
en alle andere medelezers en binnenkomers,
Een goedemorgen,
@patrick2 je verlof kan beginnen geniet er maar eens goed van ,zakje alvast deugd doen en de honden 🐕 zullen super blij zijn ,ook je partner natuurlijk .
@Josette was wel buiten hè dat ik de douche kreeg 😂en heb er geen last van gehad . En ze zeggen dat wel maar doe dat al jaren .Nog nooit iets voor gehad binnen ook niet . Volgens mij allemaal fabeltjes . Jullie mogen van geluk 🍀 spreken jeetje 😰 hier de volle laag alles hebben we gehad .
In lede waren de straten allemaal onder gelopen . Amai triestig hoor . Heel de nacht ramen 🪟 open gezet .weinig of niets afgekoeld .
Maar wederom zeer goed geslapen als een roos 🥀.
Hoop dat bij jullie niet al te erg was in jullie streek ,hopelijk vinden ze eens een juiste oplossing voor deze overstromingen erg heel erg 😰
Fijne dag iedereen toi toi toi
Doei 👋