annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat klopt @Josette , maar ik denk dat @patrick2 eerder voor een jonge occasie gaat. Of vergis ik mij Patrick?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

Ik heb er twee zien staan dat is BMW X2 met 46 000 op de teller of de X1 met 70 000 op de teller. Mijne heeft er nu 35000 op staan dus dat kan de prijs interessant maken. 

Nu houd ik er ook rekening mee dat ik er 40 ga worden en dat ik niet tot aan mijn pensioen om de zoveel jaar een andere auto ga blijven kopen. Op den duur houd het op voor mij dat is net zoals elk jaar een nieuwe gsm kopen die tijd stopt. 

Dus ja ik wil eventueel de jonge occasie maar aan de andere kant als die X1 mij nog vele jaren rij plezier kan geven is die ook goed voor mij. 

Houd er rekening mee dat ik enkel de auto nodig heb voor het werk , ga niet op vakantie en soms moeten de dames eens mee kunnen voor eens te wandelen ergens in de Ardennen of eender welke plaats. Dan af en toe eens naar de vrienden in Nederland ( drie max vier keer per jaar ) en de boodschappen doen. Oh ja wij gaan ook nog eens naar een pretpark dus dat ritje heb ik eventueel ook maar mijn partner heeft ook een auto dus die nemen we ook eens mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  

Zoals elk jaar komen er nieuwe modellen hé dus ja de dealer wil zijn 'oude brol' toch verkopen. Maar dit jaar verwacht ik eigenlijk weinig nieuwe modellen want er zijn chip tekorten. 

Heb ook nog geen overname prijs gehoord van mijn verkoper dus zolang ik niks hoor of het bod is niks dan gebeurd er ook niks. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ikke vandaag tweede spuit gehaald. Net zoals Douglas 😁

Rest van de voormiddag met kleinzoon bezig geweest en daarna in den hof gewerkt. Twee keer naar recyclagepark geweest  om snoeihout weg te brengen ... 220 Kg stond er in totaal op de balans ...

Ben nog wel ff bezig daarmee. Er staan nog veel bomen om te snoeien ...

Veel dorst .... Warm buiten ...Werken in den hof ... Nog meer dorst ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zodus Patrick gaat het in ieder geval opnieuw een Bucht Met Wielen zijn 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen