annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Daar geef ik  je groot gelijk in . Ik heb een wagen waar je hoger in zit enorm comfortabel . Rij er graag mee . Het moet echt uw goesting zijn en dat van jouw partner en je hebt alle tijd . Want teveel kilometers is brokken achteraf . Dat is van de **bleep**. 

Fijne zonnige dag verder …

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en

alle binnenkomers 

Een goede morgen ,

De week gaat door midden …

De zon 🌞 begint te komen .

@Josette Moet echt niet leuk zijn als je binnen moet blijven voor de zon 🌞. Zo erg voor jou .

Er wordt hard heen en weer gevlogen om de jongen te voeden zowel van het vrouwtje als het mannetje . Ze wisselen elkaar af . Zou zr uren naar kunnen spotten .☺️
Blij dat Douglas zijn spuiten gehad geeft is hij nu toch safe .Maar toch de eerste drie weken nog opletten hoor .

Wordt weer goed insmeren vandaag zorg goed voor je huid ook al verbrand 🥵 je niet heel belangrijk . Dus smeren met een goede factor.

@Anonymous Fijne dag !…

@Aan iedereen vergeet ook niet op tijd iets te drinken want dit is ook belangrijk,veel drinken dat je niet uitdroogt ook alle de dieren niet vergeten . 

Wens jullie een aangename dag wat er ook op je pad 🐸 mag komen 

55DFAFA2-4BD9-42B3-91A4-FD9084D6CAD4.jpeg

Doei👍

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle mee kijkers een goedemorgen.

Zo weer een dag voorbij, nog vele warme dagen te gaan.

Nu is het zalig.

Hou het veilig buiten de zon brand door.

Goed smeren.

Fijne dag aan allen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en

alle binnenkomers,

Een goede dag vandaag ,

Lekker aan het genieten met een heerlijk ontbijt en kopje koffie ️ onder mijn prieel. Zalig gewoon . 
wat kan het leven toch zo mooi zijn .

Goed nieuws in mijn nestkastjes heb ik jonge meesjes,, moeder mees zie ik op en neer vliegen om haar jongere te voeden 

15223EBF-629B-4A45-892E-E86F7101416D.jpeg

 Een eitje ligt er nog zoals je ziet zal ze waarschijnlijk niet meer uitbroeden en laten liggen of uitwerpen .

Zo mooi kan de natuur dicht bij zijn . 

Verder wens ik jullie aangenaam warm weer toe . Leuke dag 

👋 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen.

Aan de binnenkomers hier ook een goedemorgen. 

Vandaag weer een mooie dag en ben eens vroeg opgestaan. Ben gisteren ook eens vroeg naar bed gegaan en dat doet eens deugd dus denk dat de rest van de week vroeg naar bed gaan zal zijn. 

@Tinneke2  mooi zo die vogeltjes in de tuin heel mooi. Gelukkig heb ik ze hier niet , twee katten die er achter aan gaan zitten. De twee dames vallen wel mee die niet maar de katten amai.

@Josette  voor jou is het al te warm maar onlangs geniet toch van je dag vandaag. 

En de rest ook een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen