annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Vanmorgen zat er een zwarte kat 🐈 in mijn tuin maar heb ze kunnen wegjagen . Ja zwerfkatten heb je overal . Gelukkig 🍀 kunnen ze niet aan het vogelhuisje . Hangt voor haar op een plaats waar ze niet aan kan en mijn kleine pluizen bol zit er meteen achter . 🤣🤣
Vliegt meteen over de draad . En weg is ze . 
gang grote poetsbeurt gegeven alle ramen gepoetst en buiten de stoep geschuurd . Kelder opgeruimd 🧹 zeer grote op orde gezet . Nu kleinigheid eten . 
fijne dag verder …

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Aardig druk geweest precies. Ik heb even gewandeld naar het T-forum , winkel centrum hier vlakbij. Nieuwe kabel gehaald en een beschermhoesje voor de gsm. Net die kabel gelegd en dan heb ik op een paar weken tijd alle kabels vernieuwd. Dus voor de komende jaren kan ik er weer tegen voor het internet alles is veranderd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Ook druk bezig geweest en je zou wat rustig aan doen .Ja ja je hebt ook geen zittend 🪑 gat hè . Stil zitten is ook niets voor jou en rusten precies ook niet 😉
och en mens moet toch iets doen . Anders voel je niet dat je leeft . 😉

Ga beetje 🤏 genieten nu van het zonnetje en eerst goed insmeren zoals ons @Josette  aanraad . Maar ze geeft dan ook 100%gelijk .Maar wel onder mijn prieel in de schaduw .

geniet en tot later 👋 

Doei ✌️ 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  inderdaad smeren door kledij komt 70 % van de zonstralen door.

Is mij toen allemaal uitgelegd geworden met mijn zonziekte.

@patrick2  jij ebnt een bleekscheet opletten met die heks buiten!

Fijne avond lig al, met de pyjama aan tot morgen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Ben net thuis was aangenaam feestje natuurlijk in de bubbel nog en ik had mij goed ingesmeerd extra nog eens . Nu even opgefrist 🧽 en even nog relaxen 😌 en bedje zoeken 👀 

fijne nacht droom zoet 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen