Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@patrick2 @Vanmorgen zat er een zwarte kat 🐈⬛ in mijn tuin maar heb ze kunnen wegjagen . Ja zwerfkatten heb je overal . Gelukkig 🍀 kunnen ze niet aan het vogelhuisje . Hangt voor haar op een plaats waar ze niet aan kan en mijn kleine pluizen bol zit er meteen achter . 🤣🤣.
Vliegt meteen over de draad . En weg is ze .
gang grote poetsbeurt gegeven alle ramen gepoetst en buiten de stoep geschuurd . Kelder opgeruimd 🧹 zeer grote op orde gezet . Nu kleinigheid eten .
fijne dag verder …
Aardig druk geweest precies. Ik heb even gewandeld naar het T-forum , winkel centrum hier vlakbij. Nieuwe kabel gehaald en een beschermhoesje voor de gsm. Net die kabel gelegd en dan heb ik op een paar weken tijd alle kabels vernieuwd. Dus voor de komende jaren kan ik er weer tegen voor het internet alles is veranderd.
@patrick2 @Ook druk bezig geweest en je zou wat rustig aan doen .Ja ja je hebt ook geen zittend 🪑 gat hè . Stil zitten is ook niets voor jou en rusten precies ook niet 😉.
och en mens moet toch iets doen . Anders voel je niet dat je leeft . 😉
Ga beetje 🤏 genieten nu van het zonnetje en eerst goed insmeren zoals ons @Josette aanraad . Maar ze geeft dan ook 100%gelijk .Maar wel onder mijn prieel in de schaduw .
geniet en tot later 👋
Doei ✌️
@Tinneke2 inderdaad smeren door kledij komt 70 % van de zonstralen door.
Is mij toen allemaal uitgelegd geworden met mijn zonziekte.
@patrick2 jij ebnt een bleekscheet opletten met die heks buiten!
Fijne avond lig al, met de pyjama aan tot morgen.
@Josette @Ben net thuis was aangenaam feestje natuurlijk in de bubbel nog en ik had mij goed ingesmeerd extra nog eens . Nu even opgefrist 🧽 en even nog relaxen 😌 en bedje zoeken 👀
fijne nacht droom zoet