Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
Ik kijk zeker wel uit want ik wordt zo rood als een kreeft helaas en dus verband ik me. Ik heb altijd een t-shirt aan en ik zit niet in de zon.
Heb vandaag buiten onder het afdak gezeten waar ik altijd zit in de zomer.
Zit nu buiten met de MacBook en ga niks meer doen , beloofd 🙂 Zal wat rust nemen de komende tijd.
Maar daarom neem ik normaal ook zo lang verlof niet omdat ik graag op mijn werk ben en thuis zitten eigenlijk niks voor mij is.
Deze week gaat nog een drukke week zijn ook want moet nog boodschappen doen , cadeau bestellen , zaterdag eindelijk na een jaar terug twee vrienden op bezoek voor een borrel.
@patrick2 Dat is gesproken relaxen 😎 en eindelijk je vrienden terug zien . Wat een leuk weerzien zal dat zijn . Lekker chillen ondereen .
Geniet maar van je dagje met de MacBook 💻 .
Ga nu ook wat rustiger aan doen . Straks feestje bij mijn zusje .
Doei 👋
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers een goedemorgen op de eerste dag van de week.
Heerlijk nu voor mijn lapje alle ramen open heerlijk nog stil buiten op de vogels na.
Maak er een fijne dag van.
@Josette @Cdt24801 @Anonymous @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY En alle
Die komen piepen 🐁,
Goede morgen allemaal het wordt een zonnige 🌞 dag !!
Dat wordt weer genieten …
Juist mijn zusjes gefeliciteerd 🥳 met hun verjaardag 🎁 . Ja ze verjaren alle twee op de zelfde dag met een jaar verschil . Dus twee kleine feestjes 🎈 want we blijven toch nog voorzichtig .
Hier is eindelijk mijn prieel klaar ze is geplaatst ben er zeer tevreden over , heel alleen in elkaar gestoken .
Nu nog rond tafeltje en 4 ijzeren 🪑 en klaar is Kees . Nog een welkoms bordje 🪧. In oudere stijl . @patrick2 Heb doorgezet en zeer tevreden je moed deed me goed 👍.
Straks naar de gemeente ,boodschappen halen . Strijken poetsen en mijn dag zal wederom voorbij zijn .
fijne dag lieverds
👋