Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@Josette @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY en
alle binnenkomers en medelezers.
Een goede morgen ,
Buiten is het op de vogeltjes na nog stil ..De meeste slapen hier nog .
Al heel vroeg uit de veren . Ik hou van een momentje rust om me heen met een kopje koffie ☕️.
Het is nu heerlijk buiten af en toe zie je onenigheid tussen de vogels vliegen ze achter elkaar aan koddig om te zien .Een kraai en een duif 🤣.
@Josette @Wat erg dat je je nacht zo kl….was . Morgen geven ze wat minder warm 🥵.
voor alle andere een fijne werkdag en hoop dat jullie genoeg afkoeling vinden en veel drinken (water ) . .zeer belangrijk .
Maak er een leuke dag van !
doei
@Tinneke2 terug van de kapper al even, neen géén verf op mijn hoofd.
Maar buiten is er hier niets te genieten, volle zon, bloedbenauwd nu al 24° in de schaduw.
@Josette Zit nu ook binnen vandaag even echt 😕 te warm 🥵.Ramen weer dicht en gordijnen . Bij mij binnen al 27 graden boven ☝️.Wat wordt dat deze nacht nog en geen spatje regen ☔️ gevallen de weermannen zijn even mis zou heel de dag regenen 🤣🤣.
fijne zwoele avond.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 een goedemorgen.
Aan alle andere ook een goedemorgen natuurlijk.
@Josette nee heb niks gehoord van die mensen die vast gezeten hebben. Heb dan ook geen gazet meer gelezen of het nieuws meer gezien aangezien ik op het werk was. Radio staat wel op maar daar was niks van gezegd geweest.
Voor de rest is het donderdag vandaag dus het weekend staat om de hoek te wachten , net zoals mijn verlof. Maar eerst nog even door de drukte heen de komende twee dagen.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en
alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Pffffffffffffffff alle ramen open binnen warm nog 24°.
Durfde vannacht niets open te laten staan.
Dadelijk naar de kapper ook dik tegen mijn goesting!
Maak er een fijn dagje van.
P.S Patrick, amai gehoord gisteren in Tongeren,
man vastgezeten in kapotte hoogtewerker?