Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY en
alle binnenkomers en medelezers,
Een goede morgen ,
Gisteren nog vlug bij mijn ouders de keuken gaan poetsen ,dus laat ⏰ geworden .
Ben al vroeg begonnen en even een pauze om te chatten 💬 nog druk in de tuin 🪴 aan het werk …
Dus ga ik verder doen …
fijne dag allemaal nog een hoop te doen ..
doei !
Vandaag mijn blinde broer begeleid naar het vaccinatie centrum voor zijn eerste prik Astra-zeneca. Daarna bij hem thuis het gras afgedaan. Amaj, heb het in drie keer moeten doen, zo hoog. heel de namiddag bezig geweest. En met een tuin kris-kras vol bomen, een elektrisch machien en een lange kabel ... Plezier gegarandeerd ...
Ik heb hem gezegd: ofwel die bomen weg ofwel een machien op batterijen (een benzine motor wil hij absoluut niet). Hij is niet erg geneigd om toe te geven ... 🤔
@MustafaY wens je een hele aangename dag vandaag . Zonnige groetjes vanuit Oost-Vlaanderen. Met af en toe een briesje wind .Dat het aangenaam maakt .we moeten er nog van profiteren want als ik de weerkaart zie voorspellen 🔮 ze voor donderdag al terug regen ☔️.In ons België ‘s landje duurt het nooit 👎 lang .Wel goed voor onze planten 🪴 en de boeren 👨🌾.
fijne dag 👋
doei .
@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2 @Anonymous en alle anderen die komen piepen, goedemorgen.
De eerste dag van ja, alweer een nieuwe maand.
Het wordt weer warm dus hou het veilig de zon is gevaarlijk.
Maak er nog een fijne dag van.