Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Aan alle andere ook een goedemorgen.
Vandaag lekker dagje vrij en thuis en nergens heen. Het is te koud alles is toch dicht en om op een massa te gaan staan heb ik geen zin in. Met andere woorden ga vandaag lekker niks doen nou ja niks doen denk dat ik wat ga prutsen op de pc en zo.
Ik wil iedereen dan ook een fijne dag toe wensen.
@patrick2 in ook niet je moet een beetje nadenken om zo iets toch niet te doen nu ziekenhuizen vol liggen . Toch bijna .
Ga nergens punt ander lijn . Thuis is het veilig en er komt ook geen kat 🐈⬛ binnen . Fijn dagje verlof
groetjes tinneke2
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle die ik er niet meer bij kan zetten en binnenkomers,
goedemorgen ,
@Josette O neen ik blijf netjes thuis . Op nieuws gezien houweel volk er in Gent was 🤔🧐jeetje ,zou er niet willen tussen lopen .pff
Hier is het zeer mistig 🌫 en bewolkt .tot nu toe heel kalm op de baan eindelijk eens niet de geur moeten ruiken van al de file auto’s kan ik eens alle vensters goed open zetten .
Rustig de dag beginnen en dan zie ik wel verder ..
wens iedereen een fijne dag 👋
Groetjes tinneke
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle die ik er niet meer bij kan zetten en binnenkomers,
Goedenavond aan alle vrienden, zoals jullie weten probeer ik zoveel mogelijk op onze Tibu te zijn.
hier, ik wens jullie allemaal een goede avond / nacht en heb zoete dromen✨ !.
Moge alles goed gaan voor jullie allemaal !!!.
Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ⚜️.
Net een papier gemaakt voor aan de deur.
Een besmetting hier tegenover in de bouw en die komen door onze gangen.
Had de verpleegster gezien, in een pak zoals in het ziekenhuis.
Pffffffffffffffffffffffff, nu moeten ze via de garage naar de auto.