annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @Ja dan heb je verplichtingen die je moet nakomen regen ️ of geen regen ️. Maar toch plezant ,kan je al vooruitkijken wat je allemaal samen kan doen . Toch ook leuk . En toffe bende toch ook .
Fijn weekend en leuk om je nog eens te horen 👂 Stef 

groetjes tinneke2 

 

Anonymous
Niet van toepassing

Ja, het is waar dat het regent, maar als je een motorrijder bent, maakt de regen niet uit! Veel plezier met je collega's!!
Een goede W-E en pas goed op jezelf!!
Even een kleine opmerking mijn Nederlands is nog steeds niet correct zoals toen ik jong was !!!!
Tot binnenkort..
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Vind uw Nederlands zeer goed nu wordt met de dag beter. Niets op aan te merken . Valt niets op aan te merken amai . 👍👍👍

Ga nu genieten van mijn avond . 
fijne avond iedereen we gaan wel wijnen 🍷 😂😂. Zoals de Meilandjes 😂😂
Moet toch kunnen . 
Doei 👋 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

bedankt voor je vriendelijkheid @Tinneke2  met mijn nederlands 🙏 !! Ik denk dat ja, ik ben aan het verbeteren, maar het zijn nog steeds eenvoudige woorden / zinnen !! Bedankt, ik waardeer het altijd dat je het hebt opgemerkt !! cool 🤣 !!!.
Dus, voor de wijn, ja, om te proeven "met mate natuurlijk ⚠️ !!! nee, ik maak een grapje, het is zoals in de advertenties op tv  🤣🙄!!!" omdat ik alleen "liefst rode" wijn drink, want ik hou niet van alle alcohol behalve natuurlijk een goede cocktail 🍹😋!!
Nou ik ga je verlaten, geniet ook van je avond en tot morgen......
Door @Anonymous 😎🍀⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Een Italiaan drinkt toch graag een glaasje rode wijn . Allee .Ik drink af en toe niet wekelijks eens graag met het eten en het is nog te zien wat ik eet een glaasje wijn 🍷 erbij . Maar mijn voorkeur gaat naar rode wijn met een goede afdronk Chianti Glassico : Nozzoleto of Primitivo salenta van 2015 zeer goede rode wijnen . 
En ja een cocktail 🍹 drink ik ook eens graag . 
Maar drink nooit als ik moet rijden .Never or never . Jamai 

fijne dag verder !

groetjes tinneke2 

 

Leden met de meeste pluimen