annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Fabienne1
Ervaren verkenner

Inderdaad je familie is heel belangrijk, ik heb dat vorig jaar ondervonden, ik had niet zo heel veel persoonlijk contact meer met mijn zus en ouders. Tot eind 2019 mijn vader in het ziekenhuis is beland voor een routine check-up en heel onverwachts in een WZC is terecht gekomen en na 4 maanden is overleden. Midden in de start van Corona eerste lockdown, geen waardig afscheid  kunnen doen. Niet op bezoek mogen gaan! Zijn laatste wensen niet kunnen vervullen ( die hij al jaren had vastgelegd voor als die dag kwam)

Ik ben na zijn dood beginnen beseffen dat familie zo belangrijk is en het zo maar ineens kan worden afgenomen.

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo @Fabienne1 . Sorry, ik heb je tot nu toe niet geantwoord !! Ik ben zo vrij om mijn late maar oprechte condoleances aan je vader te betuigen. Met droefheid heb ik je bericht gelezen omdat deze vuile corona onze familie, onze vrienden heeft gestolen, maar vooral veel doden heeft veroorzaakt en helaas weet je er iets van!!!.
Nogmaals sorry voor jou en je familie "Familie is het belangrijkste!".
Sorry voor mijn slechte Nederlands, maar vaste forumvrienden weten dat ik mijn best doe "Ik woon tussen Luik en Eupen in Wallonië.
Moed en als je even wil praten/lossen we zijn er allemaal want persoonlijk vind ik het een hele slechte tijd met mijn moeder en kan ik rekenen op mijn collega's voor het moreel.
Als ik me een goede zondag kan veroorloven en tot snel! ..
Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Fabienne1 Ik vind verschrikkelijk wat je overkomen is . En ongehoord dat ze tijdens de Corona de mensen van hun overleden familielid geen waardig afscheid mochten nemen zoals U . Nu mag je het wel doen en zijn ze verplicht de mensen deze kans te geven . 
Ik hoop uit de grond van mijn hart 💖 dat de band ondertussen beter gaat  met je familie.

Familie is een kostbaar iets .je mist het pas als je het er niet meer is. Het is iets vanzelfsprekend, meer is het niet .Maar als het weg valt, Dan besef je pas hoe het mist .Een vader, een moeder,Een broer of een zus. 
Dat is iets eigens , ook al ben je er niet van bewust. Familie is iemand die je hand vasthoudt wanneer je het meest nodig hebt . 
 🤜🤛

fijne groetjes 

tinneke2 

Fabienne1
Ervaren verkenner

@Tinneke2 

Ja de band met mijn zus en ma is veel beter nu, het jammere is dat mijn zus op 45 min rijden woont. Heb al gekeken om te verhuizen dichter bij haar zodat mijn jongste dochter dicht bij haar neefje en nichtjes woont maar als alleenstaande is dat niet te betalen op de private markt. 
Het verlies van mijn vader is nog altijd niet echt verwerkt, ik kan het nog altijd geen plaats geven wss door het gebrek aan deftig afscheid. Soms denk ik had ik meer kunnen doen, had ik miss beter eens goed uit mijn slof geschoten om toch maar op bezoek te mogen gaan? 
Maar ik haal toch een beetje troost uit de overtuiging dat hij hierboven ergens meekijkt op ons!

Anonymous
Niet van toepassing

@Fabienne1 Het spijt me om alles te lezen wat je is overkomen vanwege deze vuiligheid! eerlijk gezegd is je strijd nog niet gestreden dus "kracht en moed!" ja het is gemakkelijk om te schrijven, maar het leven is iets anders !!!.
Maar we moeten altijd vooruit gaan, ook al is het heel moeilijk!!!
Kortom, nu moet je zo goed mogelijk en zelfs beetje bij beetje je weg proberen te vinden!! Moed en aarzel niet om met ons te praten, ik weet uit ervaring dat het goed voelt om een ​​team van vrienden op dit forum te hebben en eerlijk gezegd hebben de vrienden me niet lang geleden geaccepteerd. !!!!
tot snel en wanneer je wilt!
Met vriendelijke groeten
Door @Anonymous 🍀⚜️.

Leden met de meeste pluimen