annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Fabienne1 Het zal zijn tijd nodig hebben om je verdriet een plaats te geven , en ja weet ook dat hij een plaatsje in je hart 💖 geeft dat is ook al een troost op zich . 
De huizen zijn inderdaad zeer duur ,misschien kan je een aanvraag indienen voor goedkoop een sociale woning huren ? Wie weet of vind je ergens toch een goedkopere woning om te huren .wens je alvast heel veel geluk 🍀.

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Fabienne1
Ervaren verkenner

Heb een aanvraag gedaan maar heb dus nooit kans op een sociale woning daar terwijl ik nu ook in sociale woning woon. 
Er is een wachtlijst van 8 jaar maar omdat ik niet in die gemeente of in het arrondissement woon zal ik geen woning toegewezen krijgen tenzij er helemaal niemand meer op de lijst staat … dus nooit 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Fabienne1 Jammer om dat te horen maar zeg nooit nooit . Er zijn altijd mensen die je kan aanspreken om je te helpen . 
wie weet hoop doet leven ! 
veel moed ! 
Het allerbeste 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Fabienne1 @Josette @Tinneke2  goedemorgen . Ook alle andere een goedemorgen. 

Vanaf vandaag ga ik niet iedereen meer benoemen in mijn post aangezien iedereen wel zal weten dat ik het voor iedereen echt meen en goed voor heb. Daarom nogmaals aan iedereen een goedemorgen. 

@Anonymous  voor jou wel speciaal een fijne zondag van mijn kant uit. Je link heb ik gelezen maar het is dus afwachten wanneer het gelanceerd gaat worden. 

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ondertussen is het al middag ben druk bezig aan het helpen bij mijn ouders . Koken kip 🍗 met verse klaargemaakt compote en kroketten . 
Daarna rusten en tasje koffie ️ 

Beetje opruimen 🧹 en dan is de dag weer om . Fijne groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen