Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 .
Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.
dit is verschrikkelijk en oneerlijk!!!
Al mijn gedachten, kracht en moed gaan uit naar @Tinneke2 en zijn familie!!!
En natuurlijk weet ik dat alle vrienden denken zoals ik want we moeten haar zo goed mogelijk steunen!!.
Probeer een "rustige" dag te hebben mensen!!!. Maar makkelijk zal het niet worden!!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous 💕⚜️.
Topiiee
@Anonymous @Ga het proberen ,maar zal moeilijk zijn . Eerst ga ik voor mijn onderzoeken . Laat wel in de loop nog iets weten aan iedereen fijne dag en nog eens bedankt 🙏
tinneke2
@Tinneke2 , het spijt me zo, voor je zus!!! en voor jou en je hele gezin!!!.
Ik hoop dat de operatie zo snel mogelijk zal plaatsvinden!!!
Tinneke2, ik wil je in deze hele moeilijke tijden niet te veel lastig vallen, maar als je even wilt kletsen of al dat verdriet en die woede los wilt laten!! Ik ben beschikbaar!!! Het is aan jou om te beslissen en het is volkomen normaal !!
Tinneke2, ik laat je met rust. Maar wanneer je wilt, ben ik er "zoals gewoonlijk te laat ⏳ !!!".
Moed, met heel mijn hart ❤️ !!!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous 💕🙃⚜️
@Anonymous Zal dat zeker in mijn gedachten meenemen.
alvast fijn om te horen
groetjes tinneke2