Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Top top
@Josette excuseer me maar ook heel veel moed voor jou !!! Ik herlas het en ik begreep dat je het heel goed kent!!! Echt jammer Josette!!! Maar mijn Nederlands is slecht!!.
VEEL STERKTE 💕
Met vriendelijke groeten.
Van @Anonymous 🙃⚜️.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Goedemorgen allen en veel sterkte @Josette & @Tinneke2.
Groetjes,
Mustafa
@MustafaY Dank 🙏 geeft moed
groetjes tinneke2
@Josette @mijn zus gaat de zelfde weg op en zal helaas van lange duur zijn en hopelijk gaan ze haar zo vlug mogelijk opereren,want doordat alle bedden nu al volzet liggen , zou ze moeten wachten en ben heel boos 😡 want het is een vliegendere woekers heel snel .
ze had nog maar op onderzoek geweest 2maand geleden van de Liga en toen zagen ze niet . Wil haar niet verlezen want het is mijn maatje we vertellen alles tegen elkaar
bedankt voor uw steun lieverd 🥰 groetjes tinneke2