Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Mustafa @Hippie1727 @Fabienne1 en alle deelnemers en leesvrienden,
En daar heb je het, alleen dit kleine bericht om jullie allemaal gedag te zeggen dat je dag goed gaat !!!
Wat je ook besluit te doen, het zal gebeuren...
En een gedachte aan onze @Tinneke2 die we allemaal op onze eigen manier steunen!!! Zonder @Josette te vergeten "veel sterkte"❣️💕.
Vrienden, tot snel!!
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.
Voor mij mag deze tijd eeuwig duren. 🙄
Heerlijk frisse lucht.
@Tinneke2 hopelijk goede uitslagen?
Iedereen een fijne dag.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers ,
Goedemorgen,
@Josette Jammer genoeg waren mijn resultaten niet goed . Je zal het misschien 🤔 al gelezen hebben . Dank u dat je aan mij denkt lieverd 🥰
Wat was dat hier allemaal in de babbelhoek . Hier staan toch vragen 🧐 die niet op hun plaats staan .
@patrick2 geeft dat duidelijk vermeld . Jeetje toch .
Had veel te lezen haha 😂 .
Kon toch even mijn zinnen verzetten .
Vanmorgen had ik hier een kleine overstroming in mijn toilet . Pot stuk 😢 .
alles ondergelopen tot de gang toe .
Hoop dat ze het vlug komen maken want altijd de trappen op en af doet echt geen goed aan mijn rug en nek . Pff .
wens iedereen een fijne dag 👋
doei groetjes tinneke2
@Tinneke2 een komt nooit alleen.
Sterkte.
Ik heb de berichten van @KellyDeBelder95
doorgegeven om te verwijderen hier in de babbelhoek.
@JosetteNeen dat klopt maar die problemen had ik echter nu ook niet nodig . Heb het echt even gehad nu ook nog de verwarming begeven . Daarvoor komen ze vandaag toch al kijken 👀. Zit hier tot vanmiddag dus in de kou . Ze komen rond 16 u . Pff
Dus onder de dekens .
Groetjes tinneke2