Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY @david41 …en alle medelezers binnenkomers ,
Goedemorgen ,
De week gaat weer doormidden ,luisteren naar de radio 📻.
Brr het is echt koud , moet af en toe bewegen want anders wordt ik zo stijf als een plank .
Heel de nacht wakker gelegen . Pff .
En rond een uur of 4 viel ik in slaap voor 3 uurtjes .
Hier even eens mistig 🌫 weer trekt moeizaam op @Josette
Hoe gaat het met u en Douglas ?Want jullie hebben het ook niet gemakkelijk. Denk er ook vaak aan hoor . ❤️🩹
Groetjes tinneke2
@Tinneke2 bedankt om je vraag.
Hier is het hopeloos. Vanmorgen vernomen
dat de man van mijn nicht zich het leven benomen heeft! Pfffff
4 kinderen en al kleinkinderen voor hun verschrikkelijk.
En morgen afscheid nemen van Mieke.
Verzorg jezelf ook hé.
@Josette Daar zijn geen woorden voor .Het is inderdaad verschrikkelijk 😥 jeetje .
En dan morgen ook nog .
Je hebt ook al heel wat moeten meemaken ,voor jezelf maar ook je voor je familie .
Het is nooit gemakkelijk van iemand afscheid nemen . Wordt dus een zware dag voor jou . Mijn deelneming 💐 alvast . Troost en hoop dat het eens goed komt allemaal .
Dan nog heel veel respect voor wat je doet elke keer iedere maand maak je iets moois en de moeite waard van de babbelhoek . Capo echt een dikke pluim.
Verzorg je ook goed
Tinneke2
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Fabienne1 @Joery_dw @Hippie1727 @MustafaY @david41 …en alle medelezers binnenkomers ,
weer te laat 🕓! . Ik hoop dat je dag goed is verlopen!!! "Vroeg in de ochtend in de mist, ik weet het zeker !!"
Ik wens jullie allemaal een goede avond en moge jullie nacht zoet zijn ⭐!.
@Tinneke2 , ik weet dat het moeilijk is, maar je moet proberen te slapen "als ik dit kleine advies kan betalen" Ik weet dat het gemakkelijk is om te zeggen maar niet om te doen !!
Altijd hetzelfde voor mij, maar het is beter zo !!
Vrienden, we schrijven snel en vooral zorg goed voor jezelf!!!
Met vriendelijke groeten.❣️
@Anonymous ⚜️.