Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @Tinneke2 @Fabienne1 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY @Hippie1727 @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle medelezers en binnenkomers!! binnenkomers.
Goedemiddag,
ik hoop dat het is een goede zaterdag 😉 de vrienden ❣️.
dat die dat degenen die kunnen, fijne zaterdagavond ook 👍, let op de wegen want het sneeuwt vanavond ❄️ en respecteer vooral barrièregebaren ⚠️ coronavirus vuil 👹!!!.
Dus, goedemiddag/avond aan "allen"😉.
Met vriendelijke groeten 👌.
@Anonymous 🤜🤛 ⚜️.
Bij deze wens ik iedereen een toffe zaterdag toe.
Groeten,
bigM
@Anonymous Voor jou ook een hele fijne Zaterdag toegewenst ,Ier is het goed aan het regenen ☔️. Koud maar dat is normaal voor de tijd van dit seizoen. Hou toch liever van de zon 🌞. In de Ardennen is er al een eerste sneeuw tapijt gevallen 10 cm . . We mogen er ons binnenkort ook aan verwachten . Maar denkt dat snel zal smelten .
fijne dag en wees voorzichtig hè .
groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.
Ja de zaterdag is er.
Het lijkt hier eerder op een ziekenboeg.
@Tinneke2 spoedig herstel verzorg je goed, als je koorts hebt natte katoenen kousen
aandoen, en daar een paar wollen overheen en dan bed in. Helpt goed.
De uitslagen waren hier ook niet zo goed! Moeten wachten tot april wegens ja dat kl .... virus om
een NMR te laten doen.
We hopen op het beste.
Fijn weekend iedereen.
Hallo @Josette , Ik sta mezelf toe om je een klein advies te schrijven: verlies nooit de hoop 💪, veel sterkte en dat meen ik uit de grond van mijn hartje ❤️ .
Groetjes @Anonymous 🍀⚜️.