Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Anonymous
Soms moet dat eens kunnen hé en het dat is niet elke week 😛
Maar ben content van het scherm van de frigo en de diepvries weet ik niet dat moet nog geleverd worden. Levering duurt 3 weken dus duurt nog even maar we zitten niet zonder hoor de andere werken nog wel. Maar ze slijten je hoort de motoren brommen soms maar ze zijn 25 jaar oud dus dan is vervanging wel nodig.
@patrick2 Ik wil een diepvriezer staande maar nofrost maar welke weet ik echt niet . Geen idee wat goed is .
enige tips Patje
doei tinneke2
Goedemorgen iedereen.
@Tinneke2 ik zou moeten gaan zien welke wij gekocht hebben. Het is een grote met tig lades erin en heel goedkoop was die niet. Maar ik kan je er niet echt tips in geven sorry. Want voor de de ene is een Beko het merk maar voor de ander Liebherr en weer iemand ander is Whirpool.
Ik denk @Tinneke2 dat je beste kijkt naar je budget en wat je er mee wil doen. En ook hoeveel ruimte je wil hebben in je diepvries.
Probleem is wij hadden eco cheques en die moesten ook opgebruikt worden. Maar de nieuwe regels zeggen dat je vanaf een bepaalde energie klasse dan pas je eco cheques kan en mag gebruiken. Natuurlijk hoe duurder **bleep** beter dus vandaar want anders was het geen dure geworden.
@Josette het is idd een nofrost geworden dat weet ik wel maar weet niet direct meer welke. Ik zal het eens nakijken dan laat ik het wel zien. Ook misschien voor @Tinneke2 dan een kleine aanwijzing of zo. En nee deze zullen het geen 25 jaar uithouden want daar is de apparatuur van tegenwoordig niet voor gemaakt.
Als het nu een jaar of 5 tot 6 blijft staan ( hopelijk langer ) dan is het al iets.
@patrick2 wil al zeker een nofrost en eentje met 6 lades . Want wil niet om de haverklap naar de winkel lopen . En wil deze keer een goede kopen . Zeker geen Beko . Wacht op mijn energie wat ik terug ga krijgen . Dan kan ik toch al enkele aankopen doen .want nog een nieuwe laptop ook nodig . Bedankt en knuffel van mij. Groetjes tinneke2
Hier is het een Siemens geworden met 5 laden en daar boven nog eens drie leg planken. Hadden dus nu € 300 korting met black friday dus valt goed mee. Is een totaal van 365 liter geworden.
De frigo is een Whirpool geworden.