Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@patrick2 Tof 👌 heb een frigo van whirlpool . Maar toch ene met zes laden en ben nu te laat voor Black vrijdag en welke winkel is nog de hamvraag.bedankt voor de tip 🕵️♀️
groetjes tinneke2
@Tinneke2 wij hebben altijd Liebherr, superfrost
voor diepvriezer. Wij hebben nu deze al 7 jaar met 6 laden.
Een heel fijn toestel de oudjes hier beneden hebben dezelfde gekocht.
Gemberthee drinken.
@Josette Ben al heel de week bezig met gember thee . Maar in de familie zitten ze nu met Corona. Mijn andere zus en haar man en dochter en ben er verleden week nog bij geweest . Moet mij nu ook laten testen want voel me echt ellendig.
bedankt voor de tip van de diepvriezer. 😘
groetjes tinneke2
Ja het is normaa!! maar ik wilde gewoon over andere dingen praten vrolijk hem op "Tinneke" 🤞 . en jouw bericht over andere dingen praten ik stond mezelf toe bespreek het met haar alsof je een vriend bent het verandert een beetje 😉, omdat jij dat doet omdat je doet wat je wilt van jouw leven maar ik heb geprofiteerd even over iets anders praten!!!
excuseer me veel, en neem het niet fout, was voor een goed doel😉🙏.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
Het is echt triest allemaal vanwege een "**bleep**-virus" 😡👹 Dat is te oneerlijk!!!!
nogmaals moed ‼️❣️.
Ik denk veel aan je ❣️🤞.
Ik ben er wanneer je wilt omdat praten goed is en jij was het die me het deed begrijpen 🙏.
tot binnenkort!!!
@Anonymous 💞⚜️.