Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Anonymous @Hou helemaal niet van de koude en zeker niet van de sneeuw. Wel heb je mooie landschappen om te fotograferen…
Nu even uitzieken .
fijne dag verder groetjes tinneke2
@Tinneke2 , Tinneke2 Niets lekkerder dan de zon 🌞. En we kunnen ook hele mooie foto's maken met de zon 😂. Maar neem me niet kwalijk, ik begreep het niet goed, je bent ziek of je zegt dat je met de sneeuw "en de kou" ziek kan worden?!? "zoals je het kent, Ik ben perfect tweetalig🙄🤣".
Ik hoop dat het goed gaat met u "we begrijpen elkaar goed 😉" en je werd niet verkouden 😢.
Tinneke, zoals we al vaker hebben geschreven ✍️ , wij geloven in, Je zus en jij en de rest van de familie: Positief / Moed / Geduld / Kracht en vooral wederzijdse hulp 💪🤝💖 en ik meen het uit de grond van mijn hart ❤️.
tot snel, als je wilt 👋.
met vriendelijke groet 🌹.
@Anonymous 😎⚜️.
@Anonymousik ben wel ziek . Ook al heb ik de griep spuit 💉 gekregen heb . Zwaar verkouden en heel veel kou kan me maar niet verwarmen en zeer moe .
Dus ga ik heel vroeg slapen 😴 kruip ik in mijn bed strakjes .
mDat het morgen beter gaat . Hopelijk .
fijne avond !
groetjes tinneke2
@Tinneke2 , het spijt me voor je 🤒 !!, wees voorzichtig 🤧!! ik zal je alleen laten ontspannen 💤.
fijne avond morgen 💊👋.
groetjes @Anonymous ⚜️.
@Anonymous ben even wakker geworden tot morgen . Toch bedankt . Ben altijd voorzichtig hoor blijf binnen .😉
Groetjes tinneke2