annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

je kunt op me rekenen.
Alle moed!
groetjes💞.

Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @Heidi2 @david41 @Anonymous @MustafaY  en alle binnenkomers en medelezers 

goede avond,

ik heb deze avond niet zo een goed nieuws gehad ,mijn allerliefste zusje is heel erg ziek en zal  de komende maanden heel veel steun van mij nodig hebben . Heb heel veel verdriet . Ik kan al zeggen dat het niets met Corona te maken geeft . Maar het is heel erg . Morgen moet ik ook naar de kliniek voor mezelf en maandag nog eens onder de scanner . Maar daarna gaat mijn zusje voor . Mijn pijn tegenover wat zij nu meemaakt is veel erger dan wat ik nu heb . Daarom zal ik ook niet altijd de komende maanden zeker rond december niet altijd zo vrolijk kunnen reageren . Of toch weinig . Maar jullie blijven mijn vrienden . En ik denk aan jullie zeker en vast . Maar ze geeft mij nodig .tot horens 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik ben aan het werk maar het kan me niet schelen !! Als ik het goed heb begrepen, moet je ook kijken of dit voor jou werkt?!?
Dus ik begreep ... Tikenne2 KRACHT, MOED, WEDERZIJDSE STEUN, EN VOORAL IN HEM GELOVEN .....
Ik zal altijd beschikbaar zijn voor jou en je zus!!! Moed...
Mijn gedachten zijn echt bij jullie!!!
@Anonymous 💕

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Dat doe ik zeker en vast . Blijf maar huilen 😢 maar ga proberen om te slapen . Ook al weet ik dat ik niet veel zal slapen maar rust zal mij goed doen . Zal het proberen om moed te vinden .

tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

we zijn allemaal bij je en het minste wat we kunnen doen is dat God jou en je zus beschermt
@Anonymous 💝

Leden met de meeste pluimen