annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Fabienne1 Dan ga je nog veel plezier beleven met je zoontje . Als ze klein zijn vertellen ze graag veel . 😀Dank u dat je me even doet lachen . 
fijne avond ga even nog mijn zusje bellen . Om haar nog een hart onder de riem te steken . Want net berichtje gehad Fijne avond groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.

Midden van de week vanaf morgen ga ik een gevecht met mezelf

aan en wil ik niet meer voor 5.30 uur uit bed komen, grrrr. Iedere dag zo vroeg eruit,

ben al moe als de anderen opkomen.

Fijne dag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal. 

@Tinneke2  zoals ik al zei en vermoede er is nog een week verlof over. Heb de uren laten overzetten naar mijn nieuwe functie dus er wordt een berekening gemaakt en dan maken ze dat in orde. 

Neemt niet weg dat ik nog overuren heb en zo dus die neem ik deze week op. Dat wil zeggen vandaag de laatste om te werken deze week. Dan is het nog twee weken werken en dan de overstap. 

@Josette vroege vogel ben je dat kan ik nooit zeggen en zou ook niks voor mij zijn hoor. Maar ben benieuwd of het je langer lukt om te blijven liggen.

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Je kunt echt beginnen nu met het aftellen . En toch ook goed nieuws voor je overuren en de rest .Ben echt blij voor jou . 
@Fabienne1 Nu zit er niets anders op dan weer thuiswerken voor wie dat kan ,maar sommige kunnen niet anders dan naar het werk gaan . Natuurlijk is het niet zo prettig om je collega’s te moeten missen . 

Mijn  huisje is weer kraaknet. Dus nu koken en eten , en dan verder werken aan mijn schilders technieken . Probeer er altijd nieuwe te creëren. 
fijne dag 

doei 

groetjes tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @MustafaY @Heidi2 @david41 en medelezers en binnenkomers,

goedemorgen , 

@Josette zeer verstandig, je uren slaap heb je echt nodig ,op den duur val je toch nog even in slaap .Het is eigenlijk volhouden  . Een goede nachtrust door door regelmatig slaapritme .Je hebt gemiddeld 8u slaap nodig . Veel succes Er zijn tips genoeg hoe je het gevecht aan kan . Zonder slaapmiddelen uiteraard. 

Voor de rest hier 🌫 weer maar zacht buiten en miezerig weer . 

Beetje opruimen en poetsen en voor de rest eten halen voor de woef 🐕 heel belangrijk. Komt altijd op de eerste plaats 🥇
Voor de werkende werk ze en alle andere ontspan en by safe wat ook de plannen zijn . 
fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen