Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @Hippie1727 @david41 @Anonymous en alle medelezers en de gene die nog komen binnen piepen ,
Een goede morgen ,
@Josette in sommige ziekenhuizen weigeren ze al Corona patiënten te behandelen die niet gevaccineerd zijn .
Ze zijn een jojo 🪀 spelletje aan het spelen de ministers .ze nemen het niet ernstig genoeg . Het was al voorspeld dat er een vierde golf zou komen .
Hier geeft het heel de nacht geregend en nog bezig maar het is veel zachter buiten . We gaan het weekend tegemoet en blijven ondanks alles toch positief denken 🧐.
Vandaag een 🧺 wasje en een plasje . Huisje spiek en span 🏠 maken .En genieten 😊 dat we er nog zijn . Wie buiten gaat By safe .veel vriendschap voor jullie allen .
Wens jullie een gezellige Zaterdag
doei ✌️
tinneke2
@Tinneke2 succes met de huishouding en ja er worden veel slechte dingen aangekondigd maar je moet heel sterk en voorzichtig zijn.
Wees vooral altijd positief, schrijven is makkelijk ✍️, maar we moeten allemaal sterker en slimmer zijn dan dit vervelende virus 👹!!
Fijne zaterdag en daar gaan we!!💪✌️
door @Anonymous ⚜️.
@Anonymous Weet wel maar pff ,ben dat ook wel positief.Maar soms moeilijke dagen . Maar komt wel goed
fijn dag
en hier klaar het al wat op regen ☔️ is gestopt en die vlijtig verder
doei 👋 groetjes tinneke2
Je hebt gelijk @Tinneke2 niet elke dag gemakkelijk, je moet altijd dingen vinden die je opvrolijken en het is ook niet gemakkelijk "of je kunt bedenken dat ik altijd laat en heel laat de volgende dag berichten beantwoord 🙄⏱ !! ! "alleen voor een beetje lachen 🤔 🤣!!
Serieus, ik begrijp je en we zijn een stel vrienden op een forum om elkaar te helpen en elkaar op te vrolijken en net als ik om wat onzin te schrijven waarvan ik hoop dat je er een beetje om moet lachen !!
Dus, ci andiamo con un sorriso o vedremo 😎😂 !!!
Tot snel Van @Anonymous 🙃⚜️✌️.
@Tinneke2 we zijn zeer voorzichtig ben zelfs niet meer buiten geweest
wel op het terras eventjes ga ook proberen géén lift te moeten gebruiken
moest het zijn dat ik naar buiten moet! Pffffffffffff als je de verpleging daar ziet binnengaan
arme mensen die dat moeten doen. Net marsmannetjes.
Het word er echt niet beter op!!!!!!!!!!!!!!
Douglas heeft zijn 3 de al gehad vorige maand. Maar is ook géén garantie
en zeker die coronapas niet. Hier is na bijna 2 jaar niemand
binnen geweest ( alleen mij toen verzorgen toen Douglas in ziekenhuis lag)
en wij ook nergens naartoe hadden ze dat maar iets meer gedaan!
Fijne avond nog allemaal.