Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@patrick2 Okidoki heb het begrepen ,😉mijne euro 💶 is eindelijk gevallen . Ja soms ziet mijn hoofd even vol toch even vandaag beetje triestig . Is ook herinnering aan mijn mama die vandaag op 10 november overleed toen ik nog een klein ukje was . Doet verdriet weer even naar boven komen
En zit even niet mee kapper afgeblazen ook ziek voor maanden en z’n andere zie ik niet zitten en zijn volzet . Zit ik nu met een rattenkop
Maar voor u aftellen geblazen 🍂🍄heel blij dat maakt alles goed 🙂
Doei
tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,
goedemorgen ,
De werkweek door midden .
De mooiste tijd kwa sfeer voor velen komt eraan , voor mij is het elke dag sfeer in huis 🏠 dat maak je zelf vind ik toch .
@Josette ze zullen er wel iets op vinden de meeste en als er al gerief ligt weer sommige grabbelen om te grabbelen .Hamsteren doen er weer al veel . Mij niet gelaten laat ze maar doen pff .
@Anonymous Hopelijk alles in orde en geen droevig 😢 nieuws . Denk 🤔 zeker aan u en je mama 🍀❤️🩹.
Werk ze voor wie gaat werken .
Groetjes tinneke2 🍂🍄🤗🍂
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,
goedemorgen ,
Sorry dat ik je vandaag antwoord, maar zonder al te veel in detail te treden, het is best moeilijk geweest met mijn moeder sinds zondagavond/avond. Het palliatieve thuiszorgteam besluit dat mijn moeder terug naar het ziekenhuis gaat omdat het niet goed gaat. MAAR, vandaag zullen ze haar naar huis brengen terwijl ze vecht om te leven "als een feniks die uit zijn as herrijst !!". Ze is beter en omdat ze naar huis WIL om haar dagen/weken in vrede af te sluiten, zal het team haar terugbrengen. zo is het leven!!! MAAR mijn moeder is heel stoer en moedig en wil absoluut een einde maken aan haar leven thuis. En ze is erg koppig "ook al is ze 83 jaar oud en meet 1.55 meter!!! en bovenal is ze Napolitaans!!"
Hier zijn vrienden, het is best ingewikkeld, maar zo is het !!!
Des te beter is het weg, maar voor hoe lang ??
Eindelijk, dag na dag / week na week ?? Maar ze is nog steeds bij haar familie, dat is het belangrijkste.
Fijne dag/week en aangezien @patrick2 een jaar ouder is!!!.
Tot snel op ons Forum en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous 🍀🎅💝⚜️.
@Anonymous Gelukkig kan ik het niet noemen , maar nu dat ze naar huis 🏠 mag komen is voor haar het beste bij jullie omringd door familie ,moedig en stoer zoals je zegt .
weet dat ze u zeer dankbaar zal zijn voor al je goede zorgen . Dicht bij jullie allemaal omringd zal ze jullie liefde voelen . Rust vinden .
Heel veel troost kan ik je geven !
we horen elkaar binnenkort neem je tijd .
groetjes tinneke2
@Tinneke2 Dankjewel uit de grond van mijn hart voor deze lieve en warme woorden die mij echt goed maken!!!!
Maar dat gezegd hebbende, het leven gaat door!!! je moet er altijd in geloven!!!
En ja natuurlijk tot snel op het Forum!!!
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous 🙃💪