annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2Dat ben ik ook van plan want blijf maar kou hebben . Zelfs medicatie voor hoofdpijn helpt niet . Bedankt voor je lieve gedachten 💭 

Nog een weekje en zit erop . 🤩

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

iedereen bedankt voor jullie lieve gedachten om aan ons te denken 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Nog drie dagen en het zit erop. Heb twee dagen verlof nog deze week en dat is morgen en woensdag 😛

Dus menner kan komen werken en als die er niet is tja dan is het niet mijn probleem. En het is mijn probleem trouwens helemaal niet meer aangezien ik toch weg ben bijna.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Goed gezegd u niets meer van aan trekken zou de Pipo zijn gezicht nu wel eens willen zijn mocht hij komen opdagen . 
ze gaan toch een afscheidsfeestje geven voor al uw harde werk . Want dat verdien je toch . 
want anders zou ik het toch heel grof vinden van u zo te laten gaan . 

Het is hier beginnen hagelen maar het was vlug gedaan . Wel glad zie ik vanuit mijn venster ,goed gevroren. 

Zit goed onder een deken, en @Josette  met gemberthee . 
Eerste thuis test negentien maar binnen twee dagen terug een test doen . Moet alvast binnen blijven . Kan ook niet buiten want voel me te ziek om ergens ed nog maar iets te doen . Ga weer slapen . 
fijne dag verder groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Die Pipo is al in paniek want die weet dat ik ga maar niet mijn probleem. Ze zoeken het maar uit hoe ze het oplossen als die er niet is en anders kan die komen werken zoals iedereen het geleerd is : werken voor je geld.

Maar krijg geen afscheid hoor dat is niet aan de orde. Vrijdag is gewoon mijn laatste dag en dan begin in aan de bureau. Ik verlaat ook de hal niet waar ik nu zit enkel is dat ik daar van voor aan de bureau ga zitten. Dus ik blijf de oude collega's wel zien , tenminste een deel toch aangezien ik de nacht in ga.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zal wel een hele verandering zijn . En inderdaad hij kan eens goed hard gaan beginnen te werken , en misschien ze nu in wat ze er moeten mee aanvangen .Want wat een profiteur is dat .  Een sanse dat je sommige collega’s toch blijft terug zien . 
Ben super blij voor jou dat bijna zover is .De dagen hebben echt gevlogen . 
En de Job heb je verdient . 
groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen