annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Het is ook begrijpelijk dat je mama liever thuis zou zijn . Dokters zeggen inderdaad dat dat het beste is dat ze daar op de palliatieve blijft ,maar begrijp ook haar kant eens ,ze wil de laatste fase zo dicht mogelijk bij haar familie zijn . Ze weet ook wat ze voelt . Vraag haar eens wat ze wil . 
Het is zeer moeilijk heb er alle begrip voor en dat doet pijn voor iedereen . 
Het is nooit gemakkelijk maar thuis is haar plaatsje daar voelt ze zich goed en veilig.❤️‍🩹

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

hoi @Tinneke2 je hebt gelijk want mijn moeder zegt "Ik wil bij mij thuis doodgaan!" Dit is volkomen normaal en we zijn het allemaal eens met deze beslissing!! nu laat God haar zo lang mogelijk leven en zonder al te veel te lijden dat is het belangrijkste en niet wat de dokters denken!!!.
Hoe dan ook, mevrouw Rubens, ik zou zeker een schilderij kopen want wie weet is uw schilderij in de toekomst goud waard!!!
Je kent me, grapje!!! of ik hoop voor je dat het waar zou zijn!!!
Nogmaals bedankt voor al je gedachten over mijn moeder en ook bedankt om naar me te luisteren en me te adviseren !!!
Ik zie je morgenochtend zeker, want ik zal binnenkort iets te eten hebben en ik ga naar het huis van mijn moeder voordat ik naar mijn werk ga. fijne avond/nacht en tot morgen.
Met vriendelijke groeten
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Als ik ooit een tentoonstelling doe zal ik jullie wel allemaal uitnodigen dat is al zeker . 
Er hebben er mij al gezegd dat ik het zou moeten doen . Maar de omlijsting zijn ook niet goedkoop tegenwoordig. 
Veel succes met je mama en weet blijf een luisterend oor 👂 ook wanneer het heel slechter zou gaan . Mijn steun geef ik je graag .❤️‍🩹

fijne avond/ nacht 

tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

Hoi @Tinneke2 . Bedankt, ik kom graag naar je schilderijen kijken 👍!!. Met covid misschien in 2023!?!?🤔.
Nogmaals bedankt voor al deze positieve gedachten en het luisteren 🙏!!.
nu. goedendag Ik zal vanavond normaal op het forum zijn voordat ik naar mijn werk ga !!!
Ik zal hoe dan ook antwoorden op vrienden en ja altijd te laat  🤣!!
tot vanavond Tinneke2 👋!!!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Moet er nog goed eens over nadenken 💭. Of ik dan al een tentoonstelling ga doen vraagt veel werk uiteraard .

Misschien !!

fijne dag en tot horens want nu aan het werk !!

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen