Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Geen drukte , als je enkel de macbook gebruikt geen probleem. Maar ik heb een scherm erbij 28 inch gekocht en krijg de HDR ondersteuning er niet op. Kan zijn dat ik zelf niet de juiste adapters heb.
Maar voor jou huis en tuin en keuken gebruik heb je dat niet nodig. Ik doe iets meer er mee en dan heb ik graag een groot scherm , een heel groot scherm want 28 inch is niet mis voor neer te zetten.
@patrick2 ach zo een grote zou toch niet bij mij thuis komen veel te weinig plaats .Een kleine MacBook is al genoeg voor mij . 😂
Zal wel de Max zijn wat je daar staan hebt . Wauw 🤩
en met HDR nog beter .
jeetje 🤩komt in orde ken je .
tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY @Fabienne1 @Anonymous @david41 en alle binnenkomers en medelezers
goedemorgen,
@Josette Heb al gebeld naar de huisarts ,voel me vandaag iets beter . Maar moet voor alle zekerheid binnen blijven .Afspraak gemaakt en dan wordt mijn bloedafname genomen en ook gaat hij kijken 👀 of ik Corona heb gehad .
Deze nacht veel beter geslapen . Dat is al iets . Apotheker zal mijn medicatie brengen aan de deur . Uit veiligheid komt hij niet binnen .
vandaag toch wat opruimen en niet te veel hooi op mijn vork nemen .
Hou het rustig.
Aller beste aan iedereen fijne dag 👋
groetjes tinneke2
en hou het veilig ook op de baan .
@Tinneke2 Alvast veel beterschap! 😉
@Hippie1727 Bedankt nu begin ik ook al te niezen pff zal nog eens een test moeten doen . Maar moet nu binnen blijven van de dokter .
fijne dag 👋
groetjes tinneke2