annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Och zal nog erger worden Gent mag gewoon doorgaan 😓. En wie weet wat allemaal nog . Bij mij komt er niemand een voet binnen alles aan de deur . Ga nergens meer naartoe . Juist in mijn tuin 🪴. Dat is het om eens frisse lucht te happen . Hebt groot gelijk we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn . Juist bij de dokter en dat zal het zijn voor medicatie voor te schrijven en controle . En klopt de boosters zijn geen garantie weet er al van twee die in de kliniek liggen koffie gaan drinken zo zie je maar is ook niet veilig .  Blijf ferm in mijn kot . En op tijd verluchten en goed mijn handen wassen . Bij alles wat ik aanraak . 

fijne avond 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik iedereen een fijne vrijdag toe.

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @patrick2 @TomB @MustafaY 

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Hallo bij deze wens ik je een heel fijn weekend toe . Hou het veilig . 
weet wel dat je dat doet . Maar je weet wel . Fijne weekend 

groetjes tinneke2 x

Anonymous
Niet van toepassing

@Anonymous  @Tinneke2  @Josette  @patrick2  @Cdt24801 @TomB @MustafaY @Heidi2 @david41 
Ik wens iedereen een fijne vrijdag 👍 . En aangezien we bijna bij de poorten van de W-E! heb een goede W-E voor al mijn vrienden, trakteer jezelf en geniet van elke goede tijd die het leven te bieden heeft ‼️🎁.
tot ziens vrienden op ons Magic Forum ✌️👌.
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Dat zullen we zeker doen , genieten 😉 leven is soms al kort genoeg en gaat in een snelle tempo zonder dat we het weten . Daarom is het belangrijk om elkaar graag te zien zeker je familie . 
Ik blijf thuis 🏠 

want te veel risico’s nu met de Corona By safe 

en allerbeste 

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen