annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Fabienne1 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @david41 

en alle medelezers en binnenkomers goedemorgen,

@Josette neen het houd hier niet op en ben nu nog zieker . Hoesten ,neusloop hoofdpijn …

Heb het gelezen van de diepvriezer nofrost ben ik zeker met 6 vakken . Vind ik top . En ken het merk zou eerder naar zo een toestel gaan wat duurder maar zeer goed blijkt zoals je zegt .

Ben nog maar net uit mijn bed . Pff 

bedankt en verzorg je ook goed met Douglas. 

Aan iedereen fijne dag verder 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Joery_dw @Stempi007 @MustafaY @david41 @Fabienne1 @Hippie1727 ….

Een goedemorgen iedereen aan alle binnenkomers en medelezers

fijne zondag allemaal!!

doe wat je wilt 😀.

@Josette heel veel moed voor jou en Douglas!! Als ik mag ❣️💞.

tot ziens 👋.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.

Groeten,

bigM

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen ook de binnenkomers en meelezers.

@patrick2 ja watte, dat is goed gewinkeld. Dan zal je

de stroomrekening ook naar beneden zien gaan! Je hebt toch een antifrost diepvries gekocht?

Veel geluk met de nieuwe apparatuur. De nieuwe gaan géén 25 jaar mee hoor.

@Tinneke2 geen stem dat liedje ken ik, oververmoeid. Sinds mijn schildklier eruit is géén last meer van gehad.

Iedereen een fijne zondag, waah zou willen dat ik nu in de Ardennen woonde zo mooi.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @MustafaY @david41 @Fabienne1 @Hippie1727 ….

Een goedemorgen iedereen aan alle binnenkomers en medelezers ,

@Josetteweer bijna geen oog dicht gedaan het begint er serieus in te hakken . Nu komt er niets meer uit . En klopt oververmoeid. 
@patrick2 veel gekocht heb ook een nieuwe diepvriezer nodig ,want heb er geen meer volledig stuk 😢. En alleen op zoek gaan zag ik niet zitten . 

Geen sneeuw vanmorgen maar wat niet is kan nog komen goed voor jou hè @Josette maar we zullen nog moeten wachten regen en misschien smeltende sneeuw en dinsdag al weer regen . Je mag je paraplu ☂️ boven halen . 
Veel beterschap ❤️‍🩹 met Douglas en ook met jou dat het wat draaglijker mag worden want het is niet evident. Wat jullie meemaken.

@Anonymous @Veel moed nog met je mama en beste met je gezinnetje. 
Alle andere 

fijne dag hou het veilig . 
groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen