annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Nog altijd veel wind maar buien zijn afgenomen alweer een zwaar ongeval gebeurd staan hier in de dille aan te schuiven auto op zijn kop hoe je dat doet amai . En dat in twee dagen tijd . 
Door mijn venster kan ik alles zien vanuit mijn zetel , en zal de arts weer moeten bellen want de pijn aan mijn linkerkant heelt niet zoals verwacht . 
Voel me verschrikkelijk moe elke dag ,zal nog zien . 
werk ze Patje ga nog wat slapen pff . 
fijne dag 

groetjes Tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Hippie1727 alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen , 

Hier rotweer maar ja wat had je verwacht regen en nog eens regen . Kleddernat terug gekomen van bij de bakker 👩‍🍳
Kopje koffie zal deugd doen .

@Josette wrijf  je maar goed in en hou het lekker warm . En inderdaad af en toe eens rond lopen 🚶‍♀️ dat je geen stijgen rug krijgt en benen . 
  Pc moet binnen bij Apple zelf kunnen in mijn streek niet openen . Dus naar een Apple winkel pff .Gelukkig niets aangerekend . 
Ben benieuwd 🤨 

Maar vandaag blijf ik thuis ligt niet op mijn weg . 
Pas op als je de baan moet want door de regen kan het glad zijn voor de werkende 

Voor de zieken goed herstel ❤️‍🩹

fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen op deze dinsdag.

@Tinneke2 Douglas kreeg zijn spuit niet Stefaan! Omdat hij chronisch ziek is.

De fiets tja 15.000 km dan is het nieuwe binnen-buitenbanden, ketting, kampwielen.

@Cdt24801 tja dat kan ik niet vrijgeven die cijfers mag niemand verrijken!  😋

En is schreef niet dat die prik voor jou was hé. 

@patrick2 die prijzen zijn niet voor ons gemaakt.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous 

en alle medelezers en binnenkomers ,

Een goede morgen ,

Gisteren lag alles eruit Facebook , Instagram , Whatsapp mij kon het niet schelen staan toch niets op . Zogezegd een mislukte opdat moet je maar eens lezen op HLN .

@Josette Was dat voor de derde spuit 💉 voor Douglas ?

Ja dan zijn er al heel wat  kosten aan  de fiets al aardig bedrag dan . Pff .

@Cdt24801 Spijtig zou die ook wel graag geweten hebben ,ook geen tipge van de sluier 😅@Josette Dan delen we de winst  , hé mochten we winnen  

Zacht buiten alles verluchten en aan de dag beginnen .

fijne dag met een lach en een heerlijke 🌞 

Wordt ik vrolijk 😀 van groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 ja zo stond het er hé.

Verdorie een klein verschot in mijn rug, ai.

Leden met de meeste pluimen