annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 😂😂😂Moet netjes zijn hé wil ik niet dat ze denken dat ik een vuile trien ben .En goede weer is er dus wordt genieten . Was nog ophangen . Vooraan is ook alles proper . Tuin  oké . En ze mogen dan komen alles staat gereed . 
Zijn wel super  zenuwachtig want van sinds de  Corona niemand meer geweest hoop dat in orde zal zijn . 
Doei 👋 

fijne zonnige dag ga er van genieten ☺️ groetjes tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

De vrijdag is er doe de deur maar open, kan het weekend binnenkomen.

Maak er een fijne dag van.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @froddo  @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle medelezers en binnenkomers die ik vergeet 😉

Goedemorgen .

Vandaag wat knutselen en paar kindjes blij maken in mijn straat met geschenkjes . Die ik gekregen heb en mag uitdelen voor kinderen die het moeilijk hebben . 
Als je dan de glimlach op hun gezichtjes ziet dat maakt mij zo blij .

iedereen een fijne knusse dag 👋 

Ga jullie allen goed 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor iedereen hier een goedemorgen. 

@Josette jij kan het weekend al binnen laten enkel ik dien er nog even op te wachten. Vandaag nog een dagje werken vandaag zat er geen verlof meer in. Maar geen probleem thuis zitten is ook niet altijd alles en het is weer mooi geweest dus gewoon werken.

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Nog een dagje werken en dan kan je volop van je weekend genieten ,hier komt de zo’n alvast weer schijnen wel nog frisjes maar normaal voor de tijd van het jaar .

fijne werkdag 

doei 

groet tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen