annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 neen, heeft met het pensioen van Douglas te maken! 😫

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Oei dat is nog erger jeetje 🙄 niet te geloven want een boeltje tegenwoordig. En jij krijgt dan de schuld he.

En lees net geeft er wel niets mee te maken dat weleer in het rood staan aan begin van een besmetting 😷 golf. Kon niet anders hé . 
waar zijn ze mee bezig…

hoop dat het goed komt met Douglas zijn pensioen duim alvast.

fijne groetjes tinneke2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  een goedemorgen. Ook voor all the rest een goedemorgen. 

@Josette  meestal zo hé dat als hun ergens wat verkeerd doen mogen wij het oplossen. Maar als wij ergens iets verkeerd doen of doorgeven dan hebben wij de boete. Dan hoor je ze niet zullen we u helpen om het op te lossen. 

@Tinneke2  ik krijg de auto belasting pas Februari ergens dus heb nog even tijd. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ze hebben me vanmorgen gebeld ze gaan het origineel papier opsturen .Het was nog niet opgestuurd. Zo zie je maar … 

En met de ziekenkas komt ook in orde 🙂 mag ook nog eens de papieren op sturen ,en gaan dan uitbetalen . Mochten wij te laat betalen zou er meer bij komen ,heb eens de vraag gesteld bij hun maar werd weggelachen . 

fijne dag groetjes tinneke2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Het komt in orde ja als je overal zelf achteraan zit. 

Heb vorig jaar 4 maanden thuis gezeten door de operatie. 1 klein ding waren ze vergeten in te vullen op mijn papier ( het geel papier ) en kreeg geen geld. Ben ik te weten gekomen doordat ik belde waar blijft mijn betaling. Toen hebben ze dat gezegd dat de dokter dus iets vergeten was.

Ik zei tegen hun als dat bij jullie het geval is dan zullen jullie wel geld krijgen dan wordt er niet moeilijk gedaan. Maar zei ik als er deze week geen geld komt stuur ik mijn facturen wel naar jullie toe geen probleem. Kreeg geen antwoord daarop maar twee dagen later had ik wel mijn geld. 

Hier moet je altijd overal zelf achteraan zitten anders heb je niks of je krijgt een boete omdat je iets te laat doet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen