Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Hallo @ Cdt24801, geen slechte en goede vlucht ✈️, trouwens, ik hoop voor de drone dat je een uitstekende piloot bent 🤣. tot + en goede W-E van @Anonymous ⚜️.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Het weekend is er geniet ervan.
Goed gebabbeld hier in het hoekje.
@Tinneke2 dat zal inderdaad schrikken geweest zijn. Gelukkig
een goede afloop.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle medelezers binnenkomers ,
Goedemoergen ,
Op deze regenachtige dag ga ik vandaag tekenen voor iemand blij te maken ☺️
Beetje vroeg ; Volgend weekend is het zo ver dan moet de klok weer terug gedraaid worden .Maar ik weet echt niet meer waar ik die gekocht heb🤪😂🤣🤪
@Josette Gaat beter met Gismo pootje toch wat verzwikt zei de dierenarts gisteren . Komt goed veel masseren wisselen van koud naar warm . Doet hem blijkbaar goed.
Maar inderdaad toch een goede afloop😉
Ben zo blij …
wens jullie allemaal ondanks de regen een mooie dag toe ,geniet van de mooie kleuren en het leven
fijne groetjes tinneke2
@Josette Nu hier ook de zo’n doorgekomen pas na 11 u oef .
Ben dan maar begonnen aan de ruiten buiten beneden te poetsen half weg nog langs de tuin en dan boven .
Ook de stoep geschuurd voorkant en blaren geraapt . Maar nu even een pauze in lassen.
groetjes tinneke2