Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Hallo @Cdt24801 , Zeer goed antwoord 🤣 en des te beter, eerlijk gezegd, ik heb goed gelachen en respect gehad voor onze kapitein van vlucht 777 🚀 Bedankt allemaal voor jullie goede humeur en jullie openhartigheid, het is geweldig 👍 "Ik schrijf niets 🤔 maar jammer dat het niet hetzelfde is aan de zuidkant van het land 🤐 ooh ik heb iets geschreven, nee dat verzeker ik je 🙄" goedenavond allemaal en tot snel van @Anonymous ⚜️.
@Cdt24801 😂Beetje gaan piepen bij de buren zeker 🤣😂.
Al het schilder werk afgewerkt bij de dochter ?zal wel zeer mooi zijn .
En hoe gaat het met de kleinkinderen ?
wens je nog een heel goed weekend en speelgenot met de drone ?😉
o.a weet nu hoe ik het moet verbeteren mijn fouten op iPhone .Dikke dank u 🙏
Mijn verstand komt nog met de jaren ,zo zie je maar .☺️
tinneke2
@Josette @Cdt24801 , cool @Josette zeer goede start van een hit 😂 post het op sociale netwerken en je zult zien dat je veel likes zult hebben en ik zal de eerste zijn😎 aah het is goed om om van alles en nog wat te kunnen lachen 😀 Bedankt @Josette , we zijn cool met je groep 👌 tot ziens, ik hoop en een goede avond voor iedereen @Anonymous ⚜️.