annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers,

Een goedemorgen,

Vannacht hier goed gevroren ,brr wat is het nu koud 🥶 buiten ,zelfs mijn wagen bevroren . 
Gelukkig sta ik aan de kant van het zonnetje want schijnt hier al volop . 
En de eksters komen al het eten opeten kleine vogeltjes hebben geen kans ,maar heb er nu iets op gevonden dat ze ook kunnen smullen . 

@Josette mmm lekker paprika 🫑 soep 🥣 is een van mijn lieveling soep. Krijg water 💦 in mijn mond 👄 

kruik het tot hier 😂grapje ,maar weet zo al dat ze heerlijk zal zijn .😉

Verwarming staat hier ook nu aan alhoewel ik het binnen nog niet koud heb ,maar het moet anders zouden de leidingen  kunnen springen . Staat wel een veiligheid op .zekere voor onzekere . 

Het is gezond weer om een wandeling 🚶‍♀️ te maken ,dus vertrek ik er even op uit. Deze morgen en dan lekker koken 🥘
Voor de rest dagje rustig houden .

Kaartjes maken met gedroogde bloemen 🌺 en gedichten  schrijven . 

Verder wens ik jullie een aangename fijne zonnige dag toe . Groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  ze is ook lekker, heb al een kop op! 😋

Ook mijn lievelingssoep omdat ik géén tomaten meer mag eten,

dat was vroeger mijn allerliefste soep van de Italiaanse tomaten.

Hier nog niks fietsen of wandelen, is wel een stuk beter

maar voel het nog bij zitten, opstaan enz.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Oei wees dan toch nog voorzichtig ⚠️.Rust toch nog maar goed af en toe niets forceren .Van u geleerd hé . 
Mijn wandeling zit er al op . Misschien 🤔 straks nog eens als de grote meute weg is ,want nu veel te veel volk op de baan . 
Veel beterschap o

tot morgen .

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Josette Twee heerlijke soepen, daar krijg je geen trek van😋 Maar jammer dat je geen tomaten meer mag eten voor Italiaanse tomatensoep! Omdat wij Italianen, tomaten eerlijk gezegd heilig zijn, vraag ik me af hoe ik het zou doen als ik, zoals jullie, niets meer zou kunnen eten dat van tomaten is gemaakt !! "Ik denk dat ik 30 kilo zou afvallen 🤣" Maar er zijn genoeg andere groenten 👍 voor een lekkere soep! . Hoe dan ook, weer een lieve dag van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Italiaanse roots ,maar van tomaten 🍅 wordt je niet dik ,misschien van alle pasta’s.en de rest . Italiaans kan heel lekker zijn .

Maar zou dan ook serieus verdikken .Nu ik eindelijk wat vermager dank zei @Cdt24801 sectio’s dat ik gekregen heb .hou ik er mij toch aan en zie geen honger af . Je had volledig gelijk zag er eerst wat sceptisch tegenover maar werkt uitstekend . 🙏🙏

doei tinneke2 

Leden met de meeste pluimen