annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,

Een hele goedemorgen,

Het is niet koud buiten ben al gaan wandelen met de woef 🐕. Het is nog redelijk rustig geweest op de baan .

vandaag een nieuwe week dus weer werken dag voor velen de hele week . 
De thuisblijvers die hebben ook hun handen vol ☺️
@Josette De foto’s staan er nochtans op hoor kan ze goed zien met de dochters en de tuin van Patje . Och zo mooi 🤩🤩

wees toch maar voorzichtig als je nog pijn hebt niet te veel ineens dragen ,toch nog rustig aan doen !!

Met Gismo is alles weer van ouds sterke beer mijn woefke . Ben zo blij 😀 

fijne dag lieve vrienden en hoop de andere medelezers ook eens te horen 👂 want van sommige is het toch heel lang geleden. 

Geluk zit hem in de kleinste dingen 🥰

Groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Zoals @Josette vermelde het is maandag dus weer een nieuwe werk week.

Ik heb zoals gewoonlijk nog vervanging maar de komende twee weken is dat administratie. En nee de Pipo is er ook niet maar daar is dus ook vervanging voor mijn ploegbaas. 

Voor de rest geen idee waar de Pipo is die bekijkt het maar. 

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Amai hier is nogal getetterd geworden.

Hier pruttelt een ketel paprikasoep.

Nog een fijne zondag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801  @patrick2  @Tinneke2 @Anonymous  @Anonymous @Heidi2  @david41  @MustafaY  @Hippie1727  en alle lezers of deelnemers, hallo.
Heerlijke zondag, zoete dag vol zon allemaal 😎🌞 tot snel 👌van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous  @Anonymous @patrick2 @Josette @Cdt24801 Ook voor u een zonnige zondag . Hier gaan we even rusten al veel gedaan gaan wandelen met de hond van mijn broer .Noa een schat van een hond .Loopt veel in de wei volgt mij op de voet bij noten en appels rapen .Luisterde heel goed 👍 

4A92BA14-DFC8-4C92-8744-E9246DEAC008.jpeg

 Was gedaan .enz…

fijne dag profiteer van het zonnetje wie kan . En voor de rest hou in het voor bekeken vandaag rust rust .☺️
Groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen