Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@patrick2 @Tinneke2 @Josette @Cdt24801Ik wens iedereen een fijne zondag vandaag en geniet ervan. Van @Anonymous ⚜️.
@Anonymous @We zullen er het beste van maken in deze hectische moeilijke periode . Hoop doet leven zeggen ze toch en dat hebben we nog wel .
fijne dag iedereen
Ga jullie laten want nog veel te doen
tinneke2
@Tinneke2 is een boodschap die ons allemaal op verschillende manieren raakt en die uitgevoerd moet worden!.
Door @Anonymous 🤔⚜️.
@Anonymous Soms moeten we loslaten en niet opgeven en accepteren dat sommige dingen nu eenmaal gebeuren.
want het leven is met vallen en opstaan .
want in de hobbels van het leven zitten ook heel mooie momenten.
Dus ik adem eens goed in en uit ik doe mijn ogen 👀 even dicht .
In probeer mijn verstand op nul te zetten en dan voor ik het weet komt er weer een straaltje licht 💡.
groetjes
tinneke2
Wat je schrijft is waar maar niet voor mij Napolitaanse opvoeding, daar heb ik veel respect voor en ja het is waar dat ik soms wil loslaten!!. Kortom, het leven is goed, ook in moeilijke tijden!!!!
Bedankt voor je lieve bericht en graag tot ziens vanuit van @Anonymous ⚜️💪🇮🇹