annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle medelezers en binnenkomers ,

Het zonnetje is terug in het land ,dus geen @Josette slechte weer voorlopig vandaag 😉.

Voor de zoveelste keer geeft de woef me nogmaals een paar keer me uit bed getrommeld. Ook al paar uren vroeg wakker . 

Ik heb al twee graven gaan poetsen voor mijn moeke haar mama haar graaf en haar vader ligt er bij en haar zusje jong gestorven van leukemie 😢. En haar tante . Wij gaan pas als het rustig is en we maken zelf een klein bloemstukje met bloemen uit de tuin . Er is nog meer dan genoeg .Gaat bij ons niet om de bloemen we gaan af en toe eens . Veel belangrijker dan een keer per jaar . 

En gaan er om te bidden 🙏 en om een bezoekje te brengen is belangrijk voor mijn moeke .

Fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Zodus , morgen een uurke later opstaan ... Dat zal geen probleem zijn vermoed ik 😁

Daarna naar Mechelen, de graven van twee van mijn broers opkuisen. Tja, het is de tijd van het jaar hé ... En een andere broer van mij gaat naar Koersel om de graven van nog een broer en onze ouders op te kuisen. Ik was nummer vier van zes boys. Nu ben ik nummer één van drie ...

Tja, als je op tram 6 zit zijn deze dingen helaas van de natuur uit aan de orde hé , niks aan te doen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Blijf nog maar lang bij ons Stef we zouden u te veel missen . 
Een grote familie bij jullie . 

Ik ben helaas alleen mijn mama heb ik heel vroeg moeten afgeven ,was amper 4maand en dat op 10 november vele  jaartjes geleden  . Vader is er ook niet meer . 
En bloedfamilie nog juist een tante die ik amper zie .

Helaas zo is het leven leer er mee omgaan 

Je bent dan ook eens naar d e graven geweest tijdens de opkuis is toch van tel .

fijne dag 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous  goedemorgen. Ook voor de andere een goedemorgen natuurlijk. 

Hier ook eerder wakker dan normaal en de klok een uur terug pfffff. Dan zullen we morgen maar uitslapen zeker .....

Ik wens iedereen een fijne zondag vandaag en geniet ervan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Morgen zal ook niet lukken voor uit te rusten . Familie zaken . Dus helpende hand toesteken …

fijne zondag 

Eigenlijk heb ik geen last van het uurverandering . Voor mij is dat altijd al zo geweest .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen