Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle medelezers en binnenkomers ,
Het zonnetje is terug in het land ,dus geen @Josette slechte weer voorlopig vandaag 😉.
Voor de zoveelste keer geeft de woef me nogmaals een paar keer me uit bed getrommeld. Ook al paar uren vroeg wakker .
Ik heb al twee graven gaan poetsen voor mijn moeke haar mama haar graaf en haar vader ligt er bij en haar zusje jong gestorven van leukemie 😢. En haar tante . Wij gaan pas als het rustig is en we maken zelf een klein bloemstukje met bloemen uit de tuin . Er is nog meer dan genoeg .Gaat bij ons niet om de bloemen we gaan af en toe eens . Veel belangrijker dan een keer per jaar .
En gaan er om te bidden 🙏 en om een bezoekje te brengen is belangrijk voor mijn moeke .
Fijne dag iedereen
groetjes tinneke2
Zodus , morgen een uurke later opstaan ... Dat zal geen probleem zijn vermoed ik 😁
Daarna naar Mechelen, de graven van twee van mijn broers opkuisen. Tja, het is de tijd van het jaar hé ... En een andere broer van mij gaat naar Koersel om de graven van nog een broer en onze ouders op te kuisen. Ik was nummer vier van zes boys. Nu ben ik nummer één van drie ...
Tja, als je op tram 6 zit zijn deze dingen helaas van de natuur uit aan de orde hé , niks aan te doen ....
@Cdt24801 Blijf nog maar lang bij ons Stef we zouden u te veel missen .
Een grote familie bij jullie .
Ik ben helaas alleen mijn mama heb ik heel vroeg moeten afgeven ,was amper 4maand en dat op 10 november vele jaartjes geleden . Vader is er ook niet meer .
En bloedfamilie nog juist een tante die ik amper zie .
Helaas zo is het leven leer er mee omgaan
Je bent dan ook eens naar d e graven geweest tijdens de opkuis is toch van tel .
fijne dag
groetjes tinneke2
@patrick2 Morgen zal ook niet lukken voor uit te rusten . Familie zaken . Dus helpende hand toesteken …
fijne zondag
Eigenlijk heb ik geen last van het uurverandering . Voor mij is dat altijd al zo geweest .