annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Midden van de week, maak er een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801  een goedemorgen. Ook de rest natuurlijk een goedemorgen. 

Zoals @Josette al vermelde het is woensdag midden de week. 

Voor de rest is het donker en grijs en dat heeft @Tinneke2 ook vermeld.

Ik wens iedereen toch een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Het is eindelijk op gehouden met regenen . Goed voor een wandelingetje 🚶‍♀️ goed aangekleed is goed voor de conditie . En ondertussen mijn boodschappen gedaan ,juist brood 🍞 en apotheek . . Voor de rest rustig verder knutselen aan een werkje …

fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @froddo en alle medelezers en binnenkomers,

goedemorgen ,

Het regent en waait hier verschrikkelijk.

Niet koud heb geluk 🍀 de blaadjes vallen allemaal de andere kant op de steenweg op dus momenteel moet ik er geen rapen. 😂

Vandaag spaghetti saus maken en een heerlijke pompoen 🎃 soep . Dallen zijn proper in de tuin geeft gisteren goed gewerkt nu kan het nog eens extra spoelen door de regen spaart aan water 💦.

Hou het veilig lieve mensen want de vierde golf komt er aan . Blijkbaar gaan we nooit het virus meer kwijt raken eindelijk zijn ze eens eerlijk tegenover de maatschappij. Werd tijd ! Draag nog altijd een mondmasker .wees voorzichtig lieve vrienden want wil jullie niet kwijt 😢

Vind jullie stuk voor stuk lieve vrienden 


Voor wie uit werken gaat wees voorzichtig op de baan hier al veel ongevallen gebeurd triestig .  Beterschap ❤️‍🩹 aan de zieken . 
Verder wens ik iedereen … een 

Fijne dag 

groetjes tinneke2 

 

fijne dag 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

In het kort, Ik kreeg sinds januari een klein pensioentje van Nederland.

Nog opgebeld of alles zo in orde was ja géén probleem vlg jaar belastingen betalen!

Wat nu in mijn My pension box een aangetekend schrijven!

Moet je ruiken wie denkt daaraan om daarin te kijken?

Was al meer dan € 100 van ons pensioen af deze maand en nog eens een boete van over de € 800

en vanaf 2022 iedere maand 10% minder. 

Woest was ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus nu moet ik afstand doen van mijn kleine verdienste van 12.5 jaar en van België ook niks!

Snel een brief opgesteld en opgestuurd!

Dus ik heb voor Jan ... gewerkt in dit kl... land !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ons land is het enige land waar ze zo een berekening doen.

Was beter gaan doppen zoals velen!

Nu maar hopen dat het snel oké is!

Nog een fijne dag zeggen ze dan.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen