Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Tinneke2 dank U, ben niet zo voor dat hele fijne.
Mijn vingers verkrampen dan. Liever grover.
Ja ik kan daar veel tijd insteken, heb graag iets van mezelf en niet een
patroon dat al .... keren is gemaakt. 🤣
@Josette Begrijp ik goed fantaseer ook kleedjes dat is inderdaad net het spannende van het resultaat . 😂
Ja werk met zeer fijne draad en haak klopt . Net zo leuk .
Binnenkort begin ik aan een werkje kantklossen . Dat is nog fijner . En moet er mijn koppie bij houden . Ben van alle markten thuis 🏠. Verplichte bezigheid als jong meisje .
fijne groetjes tinneke2
@patrick2 @De wiegjes zullen heel blij geweest zijn ook je vriend .hHoe zegt men het al weer:
Oost west thuis best !
Zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens .
En zo kan ik even doorgaan .
😉 meer uitleg hoef in er niet bij te vertellen hé Patje .is wel leuk eens weg te gaan maar ….Thuis …
groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers,
Een goede mistige morgen ,
wie toch de baan op moet wees voorzichtig ⚠️. Want hier gebeuren het ene ongeluk na het andere niet te doen .
@Josette De kinderkleedjes heb ik allemaal verdeeld eentje heb ik gegeven aan een baby op aanvraag die jammer genoeg overleden is aan ernstige ziekte om het te dragen in haar kistje . 😢Was er het hart van in . Was mij dan ook dankbaar een echt engeltje 👼.
Weggeven heb ik er veel kan ze niet meer tellen op mijn hand .Het is een plezier om cadeau te doen .
Verzorg je ook maar goed 👍 en pas toch een beetje op uw armen ook de nodige rust geven ❤️🩹
wens iedereen een hele fijne zaterdag Ga wassen en plassen en de rest wat tekenen met herfstkleuren is de moment.
.Doei 👋 groetjes tinneke2